| کد خبر: 187636 |

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه مترو شهر جدید هشتگرد

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید امروز ضمن بازدید از پروژه در حال اجرای مترو هشتگرد از نزدیک در جریان جزئیات پروژه قرار گرفت.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید امروز ضمن بازدید از پروژه در حال اجرای مترو هشتگرد از نزدیک در جریان جزئیات پروژه قرار گرفت.

 به گزارش تین‌نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حبیب‌الله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید به همراه حسن روانفر عضو هیئت‌مدیره، محمدرضا توکلی مدیر حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید، داود صفدری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد و سایر مدیران و مسئولین منطقه‌ای از پروژه در حال اجرای متروی هشتگرد بازدید و از نزدیک در جریان جزئیات پروژه قرار گرفت.

طاهرخانی در این بازدید ضمن دیدار با پیمانکاران ضمن بررسی آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه، موضوعاتی از جمله تامین منابع مالی مورد نیاز جهت کارهای باقیمانده سیویل، سوزن، فنس پیرامونی، خرید تجهیزات ایستگاه و برق بالا سری را مورد بررسی قرار داده و تصمیماتی را در جهت تسریع هرچه بیشتر روند تکمیلی پروژه در دستور کار قرار داد.

وی در این بازدید ضمن اشاره به تاکید وزیر راه و شهرسازی  مبنی بر بهره برداری پروژه در نیمه اول سال ۹۸  و اهمیت این موضوع اعلام کرد که مجموعه سپاسد و شرکت عمران شهر جدید هشتگرد باید با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و بکارگیری تمام امکانات  نسبت به تسریع در انجام کارهای باقیمانده اقدام نمایند.

وزیر راه و شهرسازی چندی پیش در حاشیه بازدید از پروژه در حال احداث خط متروی هشتگرد در جمع خبرنگاران گفته بود که متروی هشتگرد یکی از پروژه‌های متفاوتی است که در دستور کار قرار ما قرار دارد. اگرچه آزادسازی مسیر و تامین امکانات فنی مورد نیاز پروژه تا کنون زمان زیادی برده ولی خوشبختانه عملیات از نظر کیفی بسیار خوب پیش رفته است.

اسلامی در ادامه از پیشرفت فیزیکی بیش از ٧٧ درصدی این پروژه خبر داد و گفت که درحال حاضر اکثر تجهیزات و امکانات پروژه تأمین و در اختیار پیمانکاران قرار گرفته تا هرچه سریعتر نصب شود.

وی با تأکید بر اینکه این پروژه تا اواسط تابستان ٩۸ به بهره‌برداری خواهد رسید، اعلام کرد مردم اطمینان داشته باشند که در روند کار وقفه‌ای به وجود نمی‌آید و اراده‌ای مصمم برای تکمیل طرح ازسوی تمامی دست اندرکاران، نمایندگان، استانداری و شرکت عمران شهرهای جدید در این حوزه وجود دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.