| کد خبر: 187630 |

◄ دوره آموزشی آیین نامه راهور برای 105 آتش نشان فرودگاهی

مدیرکل آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما از برگزاری دوره آموزشی آیین نامه راهور برای دریافت گواهینامه رانندگی خودروهای آتش نشانی با حضور 105 آتش نشان خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما از برگزاری دوره آموزشی آیین نامه راهور برای دریافت گواهینامه رانندگی خودروهای آتش نشانی با حضور 105 آتش نشان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، حمید حاجی بیگی با اعلام این خبر عنوان کرد: این دوره آموزشی، مرحله نخست فرایند دریافت گواهینامه ویژه رانندگی خودروهای آتش نشانی فرودگاهی است که هفته جاری (روزهای 15 و 16 اردیبهشت) با حضور 105 آتش نشان از فرودگاه های امام خمینی (ره) و مهرآباد برگزار شد.

مدیرکل آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما گفت:  شرکت کنندگان در این دوره آموزشی پس از طی کردن مراحل معاینه چشم، نام نویسی در سیستم راهور، آزمون آیین نامه راهور، آزمون عملی با خودروهای آتش نشانی فرودگاهی و آزمایش عدم اعتیاد،  گواهینامه ویژه رانندگی خودروهای آتش نشانی فرودگاهی را دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه پیش از این برای 105 نفر از کارکنان آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای 10 فرودگاه کشور گواهینامه ویژه رانندگی خودروهای آتش نشانی فرودگاهی صادر شده است، عنوان کرد: با هماهنگی به عمل آمده، تمام مراحل به علت عملیاتی بودن کارکنان و کمبود نیروی انسانی بخش عملیاتی در محل فرودگاه ها انجام می شود و با برنامه ریزی انجام شده میزان اثربخشی نیروی انسانی افزایش می یابد. ضمن اینکه در صورت بروز تصادف یا حادثه در حین سوانح، بیمه تمام خسارات را متقبل می شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.