| کد خبر: 187548 |

بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده در مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار است در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس لایحه مالیات بر ارزش افزوده و طرح حمایت از مرمت و احیای بافت های تاریخی و فرهنگی را بررسی کنند.

تین نیوز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار است در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس لایحه مالیات بر ارزش افزوده و طرح حمایت از مرمت و احیای بافت های تاریخی و فرهنگی را بررسی کنند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی با حضور 198 نماینده و به ریاست علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه غیرعلنی 30 دقیقه ای موضوعات بین الملل و موضوع برجام را بررسی کردند.

امیر حسین قاضی زاده هاشمی عضو هیات رییسه مجلس در ابتدای جلسه علنی امروز گفت: قرار نمایندگان لایحه حمایت از اطفال و نوجوانان اعاده شده از شورای نگهبان، طرح اصلاح قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور اعاده شده از شورای نگهبان و طرح یک فوریتی حمایت از مرمت و احیای بافت های تاریخی و فرهنگی را بررسی کنند.

وی افزود: بررسی طرح اصلاح ماده 60 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه و لایحه موافقت نامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین جمهوری اسلامی ایران و دوک نشین اعظم لوکزامبورگ در دستور کار امروز مجلس قرار دارد.

وی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین قرار است لایحه مالیات بر ارزش افزوده و طرح جامع مدیریت شهری را در جلسه امروز بررسی کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.