| کد خبر: 187535 |

​رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری همدان خبر داد؛

◄ اعزام 42 دستگاه ماشین آلات راهداری به مناطق سیل زده لرستان

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از اعزام 42 دستگاه از ماشین آلات این اداره کل به مناطق سیل زده لرستان لرستان خبر داد.

تین نیوز

 رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از اعزام 42 دستگاه از ماشین آلات این اداره کل به مناطق سیل زده لرستان لرستان خبر داد. 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، آرش آزادی در گفتگویی اظهار داشت: ماشین آلات شامل دستگاه های سنگین، نیمه سنگین و سواری بوده است.

وی افزود: این ماشین آلات در قالب 2 اکیپ به منظور بازگشایی محورهای الیگودرز و همچنین راهسازی و بهسازی محور معمولان به افرینه اعزام شده اند.

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان یادآور شد: همچنین به منظور تعمیر، راه اندازی و سرویس دهی ماشین آلات اعزامی به لرستان 3 اکیپ از سوی این اداره کل اعزام شده اند.

آزادی بیان داشت: همچنین همزمان با وقوع سیلاب در استان گلستان نیز یک اکیپ از این اداره کل، اقلام و محمولات هلال احمر را به این استان ارسال کردند.  

این مسئول اضافه کرد: هم اکنون نیز 20 دستگاه از ماشین آلات با حضور 21 نفر از پرسنل این اداره کل در این مناطق مشغول به فعالیت هستند.

استان همدان با استان مرکزی به عنوان استان های معین لرستان انتخاب شده و خوشبختانه به همت مجموعه نیروهای پرتلاش راهداری استان همدان، هم اکنون نیز عملیات بهسازی و راهسازی محور 10 کیلومتری معمولان به افرینه در دست اقدام است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.