| کد خبر: 187526 |

◄ دو راهکار برای بهسازی جاده‌هایی که کارکرد خود را از دست داده‌اند

پیاده‌سازی‌ AMS نه تنها به حفظ وضعیت موجود راه‌ها به عنوان سرمایه‌های ملی کمک خواهد کرد بلکه برنامه‌ریزی‌های سیستماتیک در راستای ارتقای عملکرد راه‌ها را در پی خواهد داشت.

تین نیوز

یک کارشناس حمل‌ونقل گفت: عدم توجه به نگهداری پیشگیرانه، محور اردستان به نایین را دچار افت شدید کیفیت سواری‌دهی کرده است.

به گزارش تین‌نیوز، چند روز پیش یکی از شهروند خبرنگاران تین‌نیوز فیلمی از وضعیت نامناسب جاده اردستان به نایین به این شبکه خبری ارسال کرد.

ببینید:

شهروند خبرنگار تین‌نیوز، در مورد وضعیت این جاده گفت: دست‌اندازهای این جاده به خصوص در لاین راست آن‌قدر زیاد است که رانندگان به ناچار مجبور به استفاده از لاین چپ هستند و با این کار راه سبقت بقیه خودروها را می‌بندند.

پس از درج این مطلب، «پویان ایار» کارشناس حمل‌ونقل با بیان این‌که عدم توجه به نگهداری پیشگیرانه، محور اردستان به نایین را دچار افت شدید کیفیت سواری‌دهی کرده است، گفت: از آنجایی که راحتی کاربران راه از مهم‌ترین مواردی است که روسازی باید تأمین کند، رانندگان این محور مجبور به گذر از خط عبور مقابل هستند که حادثه‌ساز است.

وی این مطلب را در شبکه‌های اجتماعی بیان کرد و افزود: راهکار بهسازی این راه، بازیافت است ولی متأسفانه مسئله بازیافت هنوز خیلی مورد توجه قرار نگرفته هرچند که اقدامات خوبی در حال انجام و پیگیری است.

او تاکید کرد: مسئله بزرگتر، نبود سیستم مدیریت راه (RMS) و مهم‌تر از آن نیز عدم توجه به سیستم مدیریت دارایی (AMS) است.

به گزارش تین‌نیوز، این کارشناس خاطرنشان کرد: پیاده‌سازی‌ AMS نه تنها به حفظ وضعیت موجود راه‌ها به عنوان سرمایه‌های ملی کمک خواهد کرد بلکه برنامه‌ریزی‌های سیستماتیک در راستای ارتقای عملکرد راه‌ها را در پی خواهد داشت.

ایار گفت: اقدامات سریعی باید صورت گیرد تا رانندگان در خط عبور مقابل حرکت نکنند و این اقدامات می‌تواند از طریق اصلاح موقتی سطح روسازی و همچنین اقدامات انتظامی باشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    سلام خدا قوت بیشترین خرابی اسفالت جاده را در استانهای اصفهان و کرمان داریم که با سهلنگاری مسئولین به یک معضل برای رانندگی در محورهای این دو اسثان شده و شاهد تصادفات شدید و جبران ناپذیری بودیم
    بیشترین مشکل ضعف مدیریت هست نه امکانات و بوجه
    محمود کیاست فر