| کد خبر: 187522 |

یک نماینده مجلس: نه خروج از برجام اتفاق می‌افتد نه جنگ می‌شود

حسن نژاد عضو کمیسیون اقتصاد مجلس با بیان این که تحلیل گرانی که بازار را با پیش فرض خروج ایران ازNPT یا احتمال تنش و درگیری در پی حرکت ناو هواپیمابر امریکایی به منطقه تحلیل می کنند اشتباه می کنند گفت: اطمینان داشته باشید نه ایران از برجام خارج می شود و نه جنگی رخ خواهد داد.

تین نیوز

حسن نژاد عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که تحلیل‌گرانی که بازار را با پیش فرض خروج ایران ازNPT  یا احتمال تنش و درگیری در پی حرکت ناو هواپیمابر امریکایی به منطقه تحلیل می کنند اشتباه می کنند گفت: اطمینان داشته باشید نه ایران از برجام خارج می شود و نه جنگی رخ خواهد داد.

به گزارش تین‌نیوز او ادامه داد: تنها در موضوع آب سنگین اگر محدودیت های تازه ای ایجاد شود و قرار باشد کشورها محصول ما را خریداری نکنند، آن را ذخیره خواهیم کرد و این برای ما نوعی امتیاز مثبت هم هست ، چون تا پیش از این امریکایی ها فشار می آوردند که چرا آب سنگین تولیدی را تحویل نمی دهیم و امروز در خاک خود به ادامه تولید و ذخیره آن خواهیم پرداخت.

حسن نژاد افزود: امریکا موقعیت حمله و ورود به جنگ منطقه ای را ندارد و ما هم دنبال تنش و درگیری نیستیم،  لذا این موضوع منتفی است؛ از طرفی تحریم های ظالمانه امریکا هم از مدت ها قبل برقرار بوده، لذا  اثر مضاعف یا چشمگیری نسبت به گذشته ایجاد نخواهد کرد.

این نماینده مجلس گفت: به زودی شاخص بورس به مسیر طبیعی خود باز می گردد؛ لذا  سهامداران از شتاب و رفتار هیجانی و فروش سهام خود خودداری کنن.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.