| کد خبر: 187508 |

یک سقوط و ساعت‌ها معطلی

باید از مسوولان کشوری در راس از رییس‌جمهور پرسید جوابگوی عواقب پس از سقوط در استان کیست و چرا باید مردم داغدیده استان همچنان اسیر مشکلات باشند

تین نیوز

باید از مسوولان کشوری در راس از رییس‌جمهور پرسید جوابگوی عواقب پس از سقوط در استان کیست و چرا باید مردم داغدیده استان همچنان اسیر مشکلات باشند

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، سقوط هواپیمای مسافربری ای‌ تی‌ آر ۷۲ در روز ۲۹ بهمن سال ۹۶ تبعات زیادی برای استان کهگیلویه و بویراحمد داشت و مستقیم و غیر مستقیم در بازداشتن استان از توسعه داشت.

سقوطی که خط هوایی و پروازها به مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را بدنام کرد و امروز هر آن که قصد حضور در شهر یاسوج را داشته باشد با ترسو اضطراب و دلهره با همین پروازهای نیمدار و نصفه و نیمه به این شهر سفر می‌کند.

گذشته از همه مشکلاتی که برای استان از رهگذر این سقوط پیش آمد عدم حضور مسؤولان کشوری به استان به دلیل نبود پروازهای متوالی و مستمر و یا احیانا ترسی که وجود دارد موجب ضربه به توسعه استان شده است.

خارج از همه این‌ها ساعت‌ها وقت‌کشی و معطلی است که به دلیل سفر مسؤولان از طریق پروازهای شیراز گریبانگیر استان شده است که نمونه آن را به کرات در جلسات و نشست‌های مختلف دیده‌ایم و همچنان باید دندان روی جگر بگذاریم.

آخرین نمونه آن مربوط به یادواره امیر شهید همتعلی حسن‌زاده بود که حاضران در یادواره چند ساعتی چشمشان به درب کنگره شهدا سفید شد تا امیر گلفام جانشین معاونت ستاد کل نیروهای مسلح به استان بیاید و سخنران جلسه باشد.

باید از مسؤولان کشوری در راس از رئیس‌جمهور پرسید جوابگوی عواقب پس از سقوط در استان کیست و چرا باید مردم داغدیده استان همچنان اسیر مشکلات باشند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.