| کد خبر: 187483 |

◄ وعده مدیرعامل جدید: تصمیم‌گیری درست برای صندوق بازنشستگی «هما»

مدیرعامل جدید ایران ایر گفت: با توجه ویژه دولت اتخاذ تصمیم درست درباره صندوق بازنشستگی هما را در دستور کار خود قرار خواهیم داد.

تین نیوز

مدیرعامل جدید ایران ایر گفت: با توجه ویژه دولت اتخاذ تصمیم درست درباره صندوق بازنشستگی هما را در دستور کار خود قرار خواهیم داد.

به گزارش تین‌نیوز، کاپیتان تورج دهقانی زنگنه مدیرعامل جدید ایران ایر (هما) در مراسم معارفه خود که صبح امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد با بیان اینکه صنعت حمل‌و‌نقل در شرایط سختی قرار دارد گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی صنعت هوایی کشور مورد تحریم آمریکا قرار گرفته است اما با درایت و توانمندی متخصصین و مدیران توانستیم بسیاری از مشکلات را برطرف سازیم.

وی افزود: صنعت حمل‌ونقل هوایی کشورمان علیرغم تمام پیچیدگی‌ و وابستگی‌ها به خارج از کشور در شرایط تحریم نه تنها متوقف نشد بلکه روند رو به رشد پیدا کرد.

وی ادامه داد: در این دوره فرصت برای تربیت نیروی انسانی متخصص به وجود آمد و توانستیم به درستی تامین کننده و تغذیه کننده نیازهای نیروی انسانی باشیم.

به گزارش ایلنا، زنگنه گفت: با توجه ویژه دولت اتخاذ تصمیم درست درباره صندوق بازنشستگی هما را در دستور کار خود قرار خود قرار خواهیم داد.

مدیرعامل جدید ایران ایر گفت: مهم‌ترین وظیفه ما ارائه خدمات شایسته به مسافران و اصلاح ساختار هما با امکانات موجود است.

وی تاکید کرد: تاکنون اکثر شرکت‌های هواپیمایی که تاسیس شدند هم‌تراز با ایران ایر نبودند و استانداردهای آنها بالاتر از هما نبوده است.

زنگنه ادامه داد: در بعد آموزش نیروی انسانی و خلبان‌ها وضعیت بالقوه‌ای داریم که باید بالفعل شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.