| کد خبر: 187469 |

◄ پل دوآب افتتاح شد

با اتمام ماموریت تعدادی از استان های معین در استان، نیروهای این استانها که از ابتدای سیل برای خدمت رسانی به مردم استان آمده بودند، به محل خدمت خود باز می گردند.

تین نیوز

 پل فلزی روستای دوآب ویسیان در استان لرستان افتتاح و تردد در آن برقرار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور پل فلزی روستای دوآب ویسیان در استان لرستان با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان و همت راهداران تلاشگر افتتاح و تردد مردم برقرار شد.

در آیین افتتاح این پل عباس شرفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان به طور ویژه از خدمات راهداران استان های معین در آخرین روز کاری آنها در استان قدردانی کرد.این پل با هزینه اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به بهره برداری رسیده که با توجه به اینکه این پل محور اتصال روستاهای بخشهای ویسیان و شاهیوند است جمعیتی حدود 3 هزار نفر از ان بهره مند شده اند.

این گزارش حاکیست با اتمام ماموریت تعدادی از استان های معین در استان، نیروهای این استانها که از ابتدای سیل برای خدمت رسانی به مردم استان آمده بودند، به محل خدمت خود باز می گردند.

در سیل دوازدهم فروردین برای روستاهای حاشیه رودخانه کشکان نیز که به علت تخریب پل مسدود شده بودند، پلهای فلزی تهیه و وارد استان گردید که تاکنون پلهای دواب و زیودار به بهره برداری رسیده و مابقی نیز به زودی افتتاح خواهند شد.

گفتنی است در سیل لرستان تعداد زیادی از راههای روستایی استان تخریب و مسدود شد که با تلاش شبانه روزی راهداران لرستان و 19 استان معین، راه دسترسی به اکثر روستاهای استان برقرار شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.