| کد خبر: 187461 |

راه‌اندازی ایرلاین هرمزگان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی

استاندار هرمزگان از تشکیل شرکت هواپیمایی استان هرمزگان با نام گامبرون با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی خبر داد.

تین نیوز

استاندار هرمزگان از تشکیل شرکت هواپیمایی استان هرمزگان با نام گامبرون با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، فریدون همتی در حاشیه دیدار با سرمایه‌گذار این طرح عنوان کرد: در پی برگزاری همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان هرمزگان، سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای راه‌اندازی شرکت هواپیمایی مخصوص استان هرمزگان با نام گامبرون اعلام آمادگی کرد و فرآیند سرمایه‌گذاری در حال انجام است.

وی ادامه داد: در راستای تشکیل این شرکت هواپیمایی مذاکراتی از سوی بنده با کاپیتان خانلری سرمایه‌گذار این پروژه که از خلبانان با سابقه کشور می‌باشند و همچنین در دوره‌ای ریاست سازمان هواپیمایی کشور را بر عهده داشته‌اند، انجام شد.

استاندار هرمزگان افزود: تشکیل این شرکت هواپیمایی یکی از اقدامات اساسی و زیرساخت‌های مهم در راستای توسعه گردشگری در هرمزگان در ابعاد داخلی و بین‌المللی و همچنین تحقق هدف مهم جذب ۱۰ میلیون گردشگر در هرمزگان است.

همتی بیان کرد: این کار که مکمل بسیار مهمی برای توسعه هرمزگان محسوب می‌شود با پیشرفت خوبی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: مقر اصلی شرکت هواپیمایی گامبرون در استان هرمزگان و فرودگاه بین‌المللی بندرعباس خواهد بود و در گام اول نیز این شرکت با ۱۰ فروند هواپیما کار خود را آغاز می‌کند که امیدواریم این کار تا پایان سال جاری عملیاتی شود.

سرمایه‌گذار این پروژه نیز در توضیحاتی عنوان کرد: پس از برگزاری همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری هرمزگان در جلسات مختلفی که با استاندار هرمزگان داشتیم، تشکیل شرکت هواپیمایی گامبرون برای استان هرمزگان مورد پیگیری قرار گرفت و به نتیجه رسید.

کاپیتان خانلری بیان کرد: این شرکت هواپیمایی با مرکزیت بندرعباس فعالیت خود را انجام می‌دهد و جزایر و دیگر مناطق دارای فرودگاه در استان هرمزگان را نیز تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه پروازهای این شرکت با مرکزیت بندرعباس به دیگر مناطق کشور انجام می‌شود، عنوان کرد: ۷۰ درصد پروازهای شرکت هواپیمایی گامبرون داخلی و ۳۰ درصد پروازهای این شرکت نیز خارجی با اولویت شهرهای زیارتی و همچنین کشورهای حاشیه خلیج‌فارس خواهد بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.