| کد خبر: 187439 |

در بازدید از کارگاه ایستگاه میدان امام حسین(ع) مطرح شد؛

◄ پیشرفت 98 درصدی بخش سیویل و ساختمانی ایستگاه میدان امام حسین(ع)

مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در بازدید از کارگاه میدان امام حسین(ع) با اشاره به اینکه تکمیل بخش ساختمانی این ایستگاه تقریباً در مرحله پایانی قرار دارد، گفت: با تامین منابع مالی؛ بخش تجهیزات ایستگاه نیز طی چنده ماه آینده نهایی خواهد شد.

تین نیوز

مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در بازدید از کارگاه میدان امام حسین(ع) با اشاره به اینکه تکمیل بخش ساختمانی این ایستگاه تقریباً در مرحله پایانی قرار دارد، گفت: با تامین منابع مالی؛ بخش تجهیزات ایستگاه نیز  طی چنده ماه آینده نهایی خواهد شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، علی امام، مدیرعامل این شرکت به همراه مجری و مدیران اجرایی و فنی خط 6 از روند پیشرفت پروژه ایستگاه تقاطعی میدان امام حسین(ع)( تقاطع بین خطوط 2 و 6) بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند تکمیل این پروژه قرار گرفت.

وی تاکید کرد: در راستای تسریع و تکمیل اقدامات ساختمانی؛ فعالیت‌های تجهیزاتی و تاسیساتی این ایستگاه‌ در بخش‌های سیگنالینگ و مخابرات، پله برقی، تهویه، نصب تابلوهای برق، هواسازها و هواکش ها نیز باید به نحوی انجام شود که برای زمان تعیین شده طی چند ماه آینده ایستگاه برای بهره برداری و خدمت رسانی به شهروندان آماده شود.

 مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در این بازدید تاکید کرد تا هر چه زودتر نصب تابلوها و پست های برق ایستگاه تکمیل شده و ارتباط بین دو سکوی ایستگاه میدان امام حسین (ع) در خط 2 و خط 6 مترو برقرار شود.

وی با اشاره به اینکه با راه اندازی این ایستگاه تبادل مسافر بین خطوط 2 و 6 انجام می شود، تصریح کرد: شهروندان جنوب شرقی تهران علاوه بر ایستگاه شهدا که با خط 4 تقاطع دارد، می توانند از طریق ایستگاه تقاطعی امام حسین(ع) به خط 2 مترو نیز دسترسی یابند.

به منظور پشرفت سریع عملیات اجرایی این ایستگاه، بازدید و رصد هفتگی مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) ازکارگاه مذکور که در مراحل تکمیل و آماده سازی برای بهره برداری قرار دارد، به طور مستمر صورت میگیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.