| کد خبر: 187430 |

◄ کاهش ۹ درصدی تلفات جاده ای برون شهری آذربایجان غربی در یکسال گذشته

در سال ۹۶ تعداد تلفات برون شهری ۴۱۰ نفر بود که در سال ۹۷ با ۹ درصد کاهش به ۳۷۵ نفر رسید .

تین نیوز

مدیر کل  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی، عنوان کرد: در سال ۹۶ تعداد تلفات برون شهری ۴۱۰ نفر بود که در سال ۹۷ با ۹ درصد کاهش به ۳۷۵ نفر رسید .

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی ، ارسلان شکری گفت : شهرستان ارومیه در بازه زمانی اسفند ماه سال ۹۷ نسبت با ۳۸ درصدی کاهش تلفات تصادفات جاده ای بیشترین کاهش را در بین محورهای مواصلاتی استان به خود اختصاص داده است.

 شکری افزود : حتی یک تصادف منجر به فوت نیز دردناک و تاسف بار بوده و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با تمام توان و امکانات در خدمت ایمن سازی جاده ها و محورهای مواصلاتی و حذف نقاط حادثه خیز در جهت ایمنی کامل ترددهای جاده ای است و در این خصوص اقدامات و مطالعات خوبی انجام گرفته است .

این مقام مسئول ادامه داد : عوامل دیگری غیر از جاده در تصادفات موثر است از جمله عامل انسانی و نیز عامل وسیله نقلیه که لازم است در این موارد نیز تمهیدات و آموزشهای لازم و فرهنگ سازی انجام شود .

وی مراجعه مرتب به مراکز معاینه فنی ، رعایت سرعت مطمئنه ، عدم خواب آلودگی و صحبت با موبایل هنگام رانندگی ، رعایت کامل قوانین و مقررات رانندگی و ... را از جمله اقدامات لازم برای کاهش تصادفات در جاده ها برشمرد. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.