| کد خبر: 187424 |

◄ جلسه غیرعلنی مجلس درباره افزایش قیمت بنزین

در حال حاضر تصمیم افزایش قیمت بنزین و سهمیه‌بندی منتفی است قرار است تا درجلسه غیر‌علنی مجلس با حضور برخی از وزرا و دولت پیرامون این موضوع بررسی‌های لازم صورت بگیرد.

تین نیوز

نماینده مردم فریدن‌ در مجلس شورای اسلامی، گفت: در حال حاضر تصمیم افزایش قیمت بنزین و سهمیه‌بندی منتفی است و امروز در جلسه غیر‌علنی مجلس با حضور برخی از وزرا و دولت پیرامون این موضوع گفت‌و‌گو می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز، اکبر ترکی با اشاره به آخرین تصمیم مجلس در مورد بنزین اظهار داشت: در حال حاضر تصمیم افزایش قیمت بنزین و سهمیه‌بندی منتفی است و قرار است تا در جلسه غیر‌علنی مجلس که با حضور برخی از وزرا و دولت پیرامون این موضوع برگزار می‌شود بررسی‌های لازم صورت بگیرد.

وی افزود: بعد از انتشار خبر افزایش قیمت بنزین و اختلاف نظری که بین نمایندگان در مجلس ایجاد شد، در حال حاضر افزایش قیمت بنزین متوقف شده است اما ممکن است که پیرامون افزایش قیمت و راه‌های صرفه‌جویی بنزین صحبت کنند.

نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مباحثی در مورد افزایش قیمت بنزین و سهمیه‌بندی آن بوده است و خواهد بود اما در حال حاضر متوقف و منتفی است و به این شکلی که موضوع طرح شد امکان عملی شدن ندارد، مگر اینکه تغییری ایجاد شود که مردم مشکلی پیدا نکنند.

درجلسه علنی روز گذشته مجلس به نقل از تسنیم، نمایندگان به طرح دولت برای افزایش قیمت بنزین بشدت اعتراض کردند و در نهایت سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس اعلام کرد موضوع سهمیه‌‌‌بندی بنزین فعلا منتفی شده است. سخنگوی هیئت رئیسه مجلس دیروز در این باره گفت: «موضوع سهمیه‌بندی بنزین فعلاً متوقف شده و قرار است این موضوع در جلسه مشترک مجلس و دولت مورد بررسی قرار گیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.