| کد خبر: 187406 |

نجات دختر بچه حادثه دیده توسط شناور ناجی خارگ

دختربچه ۱۴ساله در مسیر دریایی بوشهر به خارگ که دچار ایست قلبی شده بود با اعزام شناور ناجی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از مرگ حتمی نجات یافت.

تین نیوز

کاپیتان کشتی مسافری بوشهر خارگ گفت: دختربچه ۱۴ساله در مسیر دریایی بوشهر به خارگ که دچار ایست قلبی شده بود با اعزام شناور ناجی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مانا، کاپیتان جمشید رجب زاده با بیان اینکه کشتی مسافری بوشهر اروس مهیار روزانه مسافران دریایی را از بوشهر به خارگ و بالعکس جابه جا می کند از ایست قلبی دختربچه 14ساله در مسیر دریایی بوشهر به خارگ خبر داد و بیان کرد: دختر 14ساله در حین سفر از مبدأ بوشهر به خارگ دچار مشکلی قلبی می شود که با تلاش کارکنان کشتی زمینه انتقال به مرکز درمانی خارگ فراهم می شود.

کاپیتان کشتی مسافری بوشهر خارگ با اشاره به درخواست اورژانس دریایی برای نجات دختر یادشده افزود: پس از اطلاع به مرکز جست وجو و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی، شناور ناجی به موقعیت یادشده در خلیج فارس اعزام شد.

کاپیتان این کشتی مسافری بیان کرد: فرد حادثه دیده بلافاصله به مرکز درمانی خارگ اعزام شد که پس از بستری در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان صنعت نفت خارگ وضعیت بیمار رو به بهبودی رفت.

پدر این دختربچه نیز با انتقاد از آمبولانس اورژانس خارگ ابراز کرد: با وجود چند بار تماس با اورژانس خارگ متأسفانه آمبولانس به اسکله مروارید خارگ اعزام نشد و با تاکسی بیمار به بیمارستان خارگ منتقل شد.

حسین باغبان بیان کرد: خوشبختانه وضعیت دختربچه رو به بهبودی است ولی باید برای اورژانس زمینی در خارگ چاره اندیشی شود.

وی از خدمات کاپیتان و کارکنان کشتی مسافری مهیار و تیم امداد و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در انتقال به موقع بیمار به مرکز درمانی خارگ قدردانی کرد.

منبع: سايت خبری مانا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.