| کد خبر: 187386 |

◄ مشارکت آل‌مکتوم در اجلاس منطقه‌ای سیتا SITA

شیخ احمد آل‌مکتوم، رئیس هیات مدیره فرودگاه‌های دبی، رئیس سازمان هوانوردی سیویل دبی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل گروه امارات، در اجلاس آغاز سال 2019 سیتا برای منطقه خاورمیانه، هند و آفریقا (MEIA) در هتل «JW Marriott Marquis» دبی شرکت کرد.

تین نیوز

شیخ احمد آل‌مکتوم، رئیس هیات مدیره فرودگاه‌های دبی، رئیس سازمان هوانوردی سیویل دبی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل گروه امارات، در اجلاس آغاز سال 2019 سیتا برای منطقه خاورمیانه، هند و آفریقا (MEIA) در هتل «JW Marriott Marquis» دبی شرکت کرد.

به گزارش تین‌نیوز، شیخ احمد به‌عنوان یکی از موسسان برجسته صنعت هوانوردی دبی، شاهد چشم‌انداز و اهداف تجاری سیتا برای روندهای کلیدی صنعت و موثر بر منطقه خاورمیانه، هند و آفریقا (MEIA) در سال 2019 بود.

مدیرعامل سیتا، خانم باربارا دلیبارد در سخنرانی خود در این اجلاس گفت: ما مفتخر به خوش‌آمدگویی به حضور شیخ احمد آل‌مکتوم در این اجلاس هستیم. ایشان در خط مقدم توسعه اقتصادی خارق‌العاده دبی در ربع قرن اخیر بوده‌اند. ایشان پیشگام توسعه موفقیت‌آمیز صنعت هوانوردی که امروزه 28 درصد تولید ناخالص ملی (GDP) دبی را پشتیبانی می‌کند بوده‌اند.

پرزیدنت سیتا در خاورمیانه، هند و آفریقا، آقای هانی ال اسد، گفت: صنعت هوانوردی در آستانه تغییرات بزرگی است و ما معتقد هستیم سیتا در موقعیت مناسب برای پشتیبانی از فرودگاه‌ها، ایرلاین‌ها و سایر افراد ذی‌نفع در منطقه برای کمک به مدیریت بهتر این رشد با استفاده هوشمندانه از تکنولوژی است.

این واقعیت که اجلاس سیتا در دبی برگزار شده بر اهمیت کشور امارات در صنعت هوانوردی جهانی تأکید می‌کند و سیتا به همکاری خود با ایرلاین‌ها و فرودگاه‌های کشورها برای تأمین راه‌های نوآورانه و جدید برای پشتیبانی از رشد پایدار این صنعت ادامه خواهد داد.

در این اجلاس سیتا تأکید داشت که با توجه به رشد ترافیک مورد انتظار جهانی تا دو برابر در 20 سال آینده و رسیدن به رقم 8.2 میلیارد، تکنولوژی نقش فزاینده مهمی را بازی خواهد کرد، از جمله تسهیل و تسریع مراحل سفر مسافر، بهبود ردیابی اثاثیه جهت کاهش تعداد چمدان‌های گمشده و کمک به ایرلاین‌ها و فرودگاه‌ها برای جریان مسافر کاراتر.

در سال 2019 سیتا هم‌چنان بر بررسی تکنولوژی‌های جدید مانند بیومتریک، بلاک چین، اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی برای یافتن راه‌های جدید جهت بهبود تجربه مسافر و از بین بردن صف‌های طولانی ادامه خواهد داد.

منبع: www.sita.aero

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.