| کد خبر: 187323 |

تکمیل راه روستایی دیمند گویگان کرمان نیازمند ۱۵ میلیارد ریال

رئیس اداره نظارت بر راه‌های روستایی جنوب کرمان در بازدید نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد از نیاز ۱۵ میلیارد ریالی برای تکمیل راه روستایی دیمند گویگان خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره نظارت بر راه‌های روستایی جنوب کرمان در بازدید نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد از نیاز ۱۵ میلیارد ریالی برای تکمیل راه روستایی دیمند گویگان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز  به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان، یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی به همراه محمد ساردویی مدیر کل راه و شهرسازی، وحید افشاری پور رئیس ادره نظارت راه‌های روستایی این اداره کل و تعدادی از مدیران شهرستان جیرفت از پروژه راه سازی روستاه‌های دیمند و گویگان و مسیر روستایهای همجوار (لشکور ، تیتون و گرکاب ) بازدید کردند.

در حاشیه بازدید از راه روستایی دیمند- گویگان  وحید افشاری پور رئیس اداره نظارت بر راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان اظهار داشت: این پروژه به طول ۳۴ کیلومتر که تا کنون هشت کیلو متر آن بازگشایی و در حال بهسازی است و چهار کیلومتر دیگر آن زیرسازی شده و آماده آسفالت است.

همچنین از انعقاد قراردادجدید با پیمانکار جهت تکمیل پروژه خبرداد که بزودی عملیات راهسازی توسط مجری طرح آغاز خواهد شد.

 وی یاد آور شد در سال‌های گذشته  ۱۴ کیلومتر از مسیر دیمند- گویگان از دوراهی پای توما به سمت روستای گویگان باز گشایی و بهسازی شده است  که تا کنون اعتباری به مبلغ ۲۵میلیارد ریال در این مسیر هزینه شده است.

افشاری پور تاکید کرد جهت تکمیل این پروزه به مبلغ ۱۵میلیارد ریال اعتبار نیاز است .

لازم به ذکر است، منطقه دیمند- گویگان یکی از مناطق مهم  و حاصلخیز شهرستان جیرفت است که دارای مناظر زیبا با رودخانه جاری ، جنگل و چشمه های آبگرم است که   با تکمیل این محور می توان شاهد رشدگردشگری  و ایجاد اشتغال موثر در منطقه بود. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.