| کد خبر: 187316 |

چالوس و هراز همچنان یکطرفه است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد که محورهای چالوس و هراز همچنان به سمت تهران یک طرفه است.

تین نیوز

 رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد که محورهای چالوس و هراز همچنان به سمت تهران یک طرفه است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت تردد در دو محور هراز و چالوس اظهار کرد: برابر هماهنگی انجام شده و اطلاع رسانی صورت گرفته محورهای چالوس و هراز از سمت شمال به سمت تهران یک طرفه هستند و مأموران پلیس راه با هرگونه تخلف در طول این مسیرها به طور جدی برخورد می‌کنند.

وی در مورد وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها نیز گفت: برابر گزارشات دریافتی هم اکنون بارش برف در ارتفاعات محور کرج - چالوس و بارش باران در اکثر محورهای استان‌های اصفهان و کرمان و محور تربت حیدریه - مشهد در استان خراسان رضوی و محور فردوس - بشرویه در استان خراسان جنوبی گزارش شده است.

رحمانی به ترافیک محورهای کشور اشاره کرد و گفت: برابر گزارشات دریافتی بار ترافیکی در شمال به جنوب محور هراز محدوده‌های تونل شماره یک، پنجاب و لاریجان نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به محور کرج - چالوس اشاره کرد و گفت: شمال به جنوب محور چالوس محدوده‌های مرزن آباد، پل زنگوله، تونل تکاور و آدران بار ترافیک نیمه سنگین و در طول محور پرحجم و روان گزارش شده است. همچنین شمال به جنوب محور فیروزکوه در تمام مسیر ترافیک پرحجم و روان گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص محور رشت - قزوین گفت: شمال به جنوب محور رشت به قزوین محدوده‌های امامزاده هاشم تا پل عوارضی ترافیک نیمه سنگین است و در سایر محورهای کشور ترافیکی روان را شاهدیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.