| کد خبر: 187313 |

◄ سرمایه‌گذار خلع‌ید شده فرودگاه قم خود را همه‌کاره می‌داند

نماینده مردم قم با بیان اینکه سرمایه‌گذار خلع‌ید شده همچنان خودش را مالک و همه‌کاره فرودگاه قم می‌داند، تاکید می‌کند: دستگاه قضایی هر چه زودتر این موضوع را تعیین و تکلیف کند که تا حق سرمایه‌گذار خلع‌ید شده و مردم ضایع نشود.

تین نیوز

نماینده مردم قم با بیان اینکه سرمایه‌گذار خلع‌ید شده هم‌چنان خودش را مالک و همه‌کاره فرودگاه قم می‌داند، تاکید می‌کند: دستگاه قضایی هر چه زودتر این موضوع را تعیین و تکلیف کند که تا حق سرمایه‌گذار خلع‌ید شده و مردم ضایع نشود.

مجتبی ذوالنوری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز در تشریح آخرین وضعیت ساخت فرودگاه قم توضیح می‌دهد: عزم ما بر این است که مشکلات فرودگاه قم حل شود منتها یک مانع در این میان وجود دارد.

وی در ادامه گفت: بنده با سرمایه‌گذاری صحبت کرده بودم تا بیاید کار را ادامه بدهد اما مانع بزرگی بر سر راه وجود داشت، از همین‌رو تا زمانی که این مانع از سر راه کنار نرود ادامه کار امکان‌پذیر نیست.

نماینده مردم قم در توضیح مشکلات بر سر راه عنوان کرد: دستگاه قضایی حکم به خلع‌ید سرمایه‌گذار قبلی داده است از سوی دیگر این سرمایه‌گذار هم‌چنان خودش را مالک و همه‌کاره این فرودگاه می‌داند چرا که از صفر در آن‌جا سرمایه‌گذاری کرده است.

بر اساس گفته وی؛ سرمایه‌گذار خلع‌ید شده فرودگاه قم حکم خود را باطل می‌داند و تلاش می‌کند که هم‌چنان کار خود را در فرودگاه ادامه بدهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس در خصوص بلاتکلیفی مردمی که در این فرودگاه مشارکت کرده‌اند، می‌گوید: مردم با سرمایه‌گذار خلع‌ید شده طرف هستند.

وی با بیان این‌که باید دستگاه قضایی هر چه زودتر این موضوع را تعیین و تکلیف کند که تا حق سرمایه‌گذار خلع‌ید شده و  مردم ضایع نشود، گفت: این فرد می‌گوید من مشکلی برای ادامه کار در فرودگاه قم نداشتم و تنها دو نفر از من شکایت کرده‌اند که پس از طی محکومیت و تبرئه شدن من نباید خلع‌ید ‌شوم چرا که بنده از ابتدا خشت این فرودگاه را بنا گذاشتم.

ذالنوری ابراز کرد: اگر قرار است که این فرد در ساخت فرودگاه دیگر مسئولیتی نداشته باشد باید هرچه زودتر تعیین و تکلیف شود تا سرمایه‌گذاری جدیدی جایگزین وی شود از همین رو استانداری و دستگاه قضایی باید هر چه زودتر این موضوع تعیین و تکلیف کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • نادعلي علي 0 0

    از نماينده محترم قم تعجب مي كنم
    مرجع قضايي دستور داده و خلع يد كرده چرا مرجع قضايي از اجراي حكم ناتوان است !!!!!