| کد خبر: 187293 |

تخلفات رانندگان اتوبوس را به سامانه 137 اطلاع دهید

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی قم گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف رانندگان اتوبوس‌های درون‌شهری را به سامانه 137 گزارش داده و نتیجه آن را نیز پس از پیگیری دریافت کنند.

تین نیوز

 مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی قم گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف رانندگان اتوبوس‌های درون‌شهری را به سامانه 137 گزارش داده و نتیجه آن را نیز پس از پیگیری دریافت کنند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، امیر یزدی در پاسخ به موضوع مردمی با عنوان «با رانندگی ترسناک برخی رانندگان اتوبوس‌های شهری برخورد کنید» اظهار کرد: ما نظارت بر رانندگان اتوبوس‌های درون‌شهری را انجام می‌دهیم ولی به دلیل اینکه اتوبوس‌ها بالغ‌بر 10 سال پیش به بخش خصوصی واگذارشده و یارانه و کمک‌های دولتی که باید به آن‌ها پرداخت می‌شده، محقق نشده، نمی‌توانیم نظارت مؤثری بر کار آنان انجام دهیم.

وی ادامه داد: درآمد و هزینه این اتوبوس‌ها باهم همخوانی ندارد و به این دلیل می‌بینیم رانندگان هرکجا مسافر هست سوار می‌کنند که در صورت گزارش چنین مسائلی ما حتماً با این رانندگان برخورد کرده و در هیئت مربوطه موضوع بررسی و حتی جریمه می‌شوند.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی قم افزود: همشهریان می‌توانند هرگونه تخلف رانندگان اتوبوس‌های شهری را به سامانه 137 گزارش کنند و مطمئن باشند این گزارش تا حصول نتیجه و اطلاع آن به گزارش دهنده پیگیری خواهد شد.

یزدی در پایان خاطرنشان کرد: با کمک شهرداری و شورای شهر طرحی برای ساماندهی این وضعیت در حال برنامه‌ریزی است که طی دوماهه آینده به اجرا می‌رسد و بیش از 95 درصد مشکلات را برطرف خواهد کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.