| کد خبر: 187217 |

◄ تاکید امیرمکری بر تسریع در اتمام پروژه‌های فرودگاه سقز

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در نشستی با راهبر عملیات فرودگاهی، نماینده مردم سقز و مدیر فرودگاه سنندج بر پیگیری در اتمام هرچه سریع‌تر پروژه‌های فرودگاه سقز تأکید کرد.

تین نیوز

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در نشستی با راهبر عملیات فرودگاهی، نماینده مردم سقز و مدیر فرودگاه سنندج بر پیگیری در اتمام هرچه سریع‌تر پروژه‌های فرودگاه سقز تأکید کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مدیر فرودگاه سنندج به برگزاری جلسه‌ای برای هماهنگی در انجام پروژه‌های فرودگاه سقز اشاره و عنوان کرد: در این جلسه که امروز (14 اردیبهشت) در دفتر رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد، سیاوش امیرمکری پس از استماع گزارش روند اجرای پروژه‌های فرودگاهی سقز بر اتمام هرچه سریع‌تر این طرح‌ها تأکید کرد.

محسن سیف‌زاده افزود: رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در این نشست خبر داد که پس از ماه رمضان از پروژه‌های فرودگاه سقز بازدید می‌کند.

وی با بیان این‌که اکنون پروژه ساخت ترمینال فرودگاه سقز به پیشرفت 52 درصدی رسیده است، گفت: دیگر پروژه فرودگاه سقز، توسعه عوامل پروازی است که تاکنون تنها سه درصد پیشرفت کرده است.

مدیر فرودگاه سنندج اظهار امیدواری کرد؛ عملیات پروژه‌های فرودگاهی سقز تا پایان سال 99 به اتمام برسد.

گفتنی است؛ در این نشست محسن بیگلری نماینده مردم سقز و بانه و حسین اسفندیاری عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی نیز حضور داشتند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.