| کد خبر: 187216 |

از امروز آغاز شد:

◄ ثبت‌نام ساکنان محدوده‌ی زوج یا فرد در سامانه‌ی «تهران من»

در ادامه تغییرات طرح ترافیک در سال 98 و پس از حذف طرح زوج یا فرد و جایگزینی طرح کنترل آلودگی هوا در محدوده دوم، از اول تیر ماه ساکنان آن محدوده نیز همین امتیازها را خواهند داشت.

تین نیوز

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک از آغاز ثبت‌نام ساکنان محدوده‌ی کنترل آلودگی هوا(زوج یا فرد) در سامانه‌ی «تهران من» به منظور بهره‌مندی از امتیاز تخفیف 50 درصدی این طرح از ابتدای تیر ماه خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک؛ «عمار سعیدیان‌فر» با بیان این‌که طی 4 دهه اجرای طرح ترافیک در پایتخت، ساکنان محدوه از این محدودیت آسیب دیده‌اند، افزود: در طرح ترافیک جدید که از سال 97 اجرا شد، تسهیلاتی برای ساکنان محدوده‌ی طرح ترافیک در نظر گرفته شد که شامل یک‌بار خروج رایگان پیش از ساعت ۸.۳۰ و یک‌بار ورود رایگان پس از ساعت ۱۷ بود و از سال جاری نیز ساکنان محدوده طرح ترافیک، در صورت تردد بین ساعات مذکور از ۵۰ درصد تخفیف بهره‌مند خواهند شد.

در ادامه تغییرات طرح ترافیک در سال 98 و پس از حذف طرح زوج یا فرد و جایگزینی طرح کنترل آلودگی هوا در محدوده دوم، از اول تیر ماه ساکنان آن محدوده نیز همین امتیازها را خواهند داشت.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح ترافیک با اشاره به این‌که ساکنان محدوده‌ی زوج یا فرد از امروز ( 14اردیبهشت ماه می‌توانند با مراجعه به سامانه‌ی «تهران من» به نشانی my.tehran.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند گفت:  فرایند ثبت‌نام از ساکنان محدوده‌ی کنترل آلودگی هوا(زوج یا فرد) در سامانه‌ی «تهران من» از امروز آغاز شده است تصریح کرد: متقاضیان باید پس از ثبت‌نام در سامانه‌ی تهران من، مدارک مالکیت یا اجاره‌نامه و قبوض پرداخت شده عوارض نوسازی و پسماند خود را به دفاتر خدمات الکترونیک شهر ارایه کنند تا آن‌ها بتوانند از تخفیف ۵۰ درصدی ساکنان این محدوده استفاده کنند.

سعیدیان‌فر تاکید کرد: ساکنان محدوده‌ی طرح آلودگی هوا(زوج یا فرد) در نظر داشته باشند که تخفیف 50 درصدی همزمان با اجرای طرح کنترل آلودگی هوا یعنی از ابتدای تیر ماه برایشان اعمال خواهد شد.

وی در ادامه در مورد ساکنان محدوده‌ی طرح ترافیک نیز گفت: این دسته از متقاضیان نیز باید جهت ثبت‌نام به سامانه‌ی تهران من مراجعه کنند و اگر ساکنان داخل محدوده طرح ترافیک، مالک بوده و قبلا ثبت‌نام کرده باشند، نیازی به مراجعه بعدی به دفاتر خدمات الکترونیک ندارند اما اگر ساکنان، مستأجر باشند و تاریخ اجاره‌شان منقضی شده باشد،  می‌بایست مدارک خود را به دفاتر خدمات الکترونیک ارایه کنند تا بتوانند از تخفیف ۵۰ درصدی بهره‌مند شوند.

سعیدیان‌فر بار دیگر تاکید کرد: ساکنان محدوده‌ی طرح ترافیک پس از ثبت نام در سامانه و ارایه مدارکشان به دفاتر خدمات الکترونیک شهر، مشمول تخفیف 50 درصدی محدوده‌ی طرح ترافیک خواهند شد، همچنین یک‌بار خروج قبل از ساعت ۸:۳۰ و یک‌بار ورود بعد از ساعت ۱۷ برای این افراد رایگان خواهد بود.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک اظهار داشت: آن دسته از شهروندان ساکن محدوده‌ی طرح ترافیک که سال گذشته در سامانه‌ی «تهران من» ثبت‌نام کرده‌اند در صورتی‌که که عوارض طرح ترافیک، عوارض نوسازی و پسماند خود را پرداخت کرده باشند دیگر نیازی به ثبت‌نام نداشته و از تسهیلات ساکنان محدوده بهرمند خواهند شد، در غیر اینصورت از ابتدای تیر ماه سیستم به‌طور اتوماتیک از سامانه حذفشان خواهد کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.