| کد خبر: 187183 |

انجام بیش‌از 700سرتی پرواز هلی‌کوپترهای هلال‌احمر در سیل لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر از انجام بیش از ۷۰۰ سورتی پرواز در مناطق سیل‌زده لرستان خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر از انجام بیش از ۷۰۰ سورتی پرواز در مناطق سیل‌زده لرستان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  صارم رضایی بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر لرستان در سیلاب اخیر تمام تلاش خود را در جهت کاهش آلام آسیب دیدگان به کار بست و از هیچ کوششی دریغ نکرد و توانست خدمات رضایت بخشی را ارائه دهد.

وی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و فرارسیدن هفته هلال‌احمر اظهار کرد: در سیلاب اخیر به بیش از ۱۱۸ هزار نفر امدادرسانی شدند و بیش از ۱۴ هزار تخته چادر در میان خانوار‌های ۱۰۳۹روستا و ۱۱ شهر توزیع‌شده است.

رضایی در ادامه گفت: ۲۱۶۰ منزل مسکونی نیز با استفاده از موتور‌های پمپ آب و لجن کش‌های جمعیت هلال‌احمر استان تخلیه شدند.

وی با اعلام این‌که ۱۲ بالگرد درمجموع بیش از ۷۰۰ سورتی پرواز را انجام دادند، اضافه کرد: حوزه جوانان در قالب سه مرحله با اعزام اعضای جوان کار پاک‌سازی منازل روستایی و شهری را از گل‌ولای انجام داده و در مرحله دیگر نیز تیم‌های حمایت روانی سحر را به این مناطق سیل‌زده اعزام کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: تیم درمان (hcu) جمعیت هلال‌احمر به بیش از ۶ هزار نفر خدمات پزشکی، پرستاری بهداشت و روان ارائه کرد.

وی خاطرنشان کرد: حوزه داوطلبان نیز با جمع‌آوری ۴۴ هزار تخته پتو، ۱۱۳۰۱متر موکت، ۳۳۰ تخته فرش، آب‌معدنی، برنج، روغن و. این اقلام را بسته‌بندی کرده و در اختیار خانوار‌های سیل‌زده قرار داد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان در پایان به امدادرسانی در شهرستان نورآباد اشاره کرد و گفت: در سیلاب اخیر ۲۴۱ روستا در شهرستان دلفان امدادرسانی شده و درمجموع ۱۰۲۰ دستگاه چادر، ۲۶۳۴ تخته پتو، ۶۲۵ تخته موکت،۱۳۷ چراغ والور، ۱۹۳۱ کیلوگرم نایلون پوششی، ۳۸۷۸ پک غذایی ۷۲ ساعته،۵۵۴ پک غذایی یک‌ماهه، ۲۲۶۹ ست بهداشتی، آب‌معدنی و قرص نان را به مردم شهرستان نورآباد ارائه کرده‌ایم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.