| کد خبر: 186688 |

◄ زیان خرابی جاده‌ها به رانندگان خودروهای سنگین

بسیار مشاهده شده که کامیون‌ها در ورودی شهر زاغه از توابع خرم‌آباد به علت خرابی جاده تصادف می‌کنند، حال این سوال مطرح است که خسارت وارده به آنان در شرایط فعلی که هزینه قطعات و تعمیرات خودرو افزایش چشمگیری داشته، توسط چه ارگانی پرداخت می‌شود؟

تین نیوز

تعدادی از رانندگان خودروهای سنگین با انتقاد از وضعیت برخی جاده‌های کشور، از ضرر و زیانی که خرابی جاده‌ها به آنها وارد کرده خبر داده و خواستار رسیدگی به این مشکل از سوی نهادهای مسئول و پیمانکاران راه‌ها شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

به گزارش تین‌نیوز، یکی از آنان در این مورد در شبکه‌های اجتماعی نوشت: جاده شاهرود به سبزوار از عباس‌آباد تا کاهک به‌قدری خراب است که حتی با سرعت 40 کیلومتر هم امکان تردد نبوده و رانندگان مجبور هستند کل مسیر را از لاین چپ ادامه مسیر داده و سواری‌ها هم  به‌ناچار از سمت راست سبقت می‌گیرند.

یکی دیگر از رانندگان نیز گفت: بسیار مشاهده شده که کامیون‌ها در ورودی شهر زاغه از توابع خرم‌آباد به علت خرابی جاده تصادف می‌کنند، حال این سوال مطرح است که خسارت وارده به آنان در شرایط فعلی که هزینه قطعات و تعمیرات خودرو افزایش چشمگیری داشته، توسط چه ارگانی پرداخت می‌شود؟

جاده شاهرود به سبزوار

راننده دیگری نیز در تایید این اظهارات، خاطرنشان کرد: تمام جاده از خرم‌آباد تا اراک بسیار خراب است و متاسفانه در برخی قسمت‌ها از جمله همین زاغه و زالیان بخشی از جاده دچار مشکل اساسی و از قضا جاده هم دوطرفه است برای همین امکان شاخ به شاخ شدن خودروها وجود دارد.

وی افزود: جاده فرعی که از سمت تجره خرم‌آباد به جاده قدیم چغلوندی برای تردد در نظر گرفته شده هم  غیراستاندارد و خطرناک است.

یکی دیگر از رانندگان هم تاکید کرد: آزادراه زنجان-تبریز که برای تردد از آن 19 هزار تومان عوارض می‌گیرند، نیز جاده بسیار نامناسبی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 0

    مواردی که ذکر شده برای مدیران فعلی هیچ معنا و مفهومی نداره.

  • فرهاد 0 0

    با درود
    اینجانب راننده کامیون هستم و به اکثر استانها در حال رفت و آمد هستم تمام جاده ها و اتوبان های کشور ما از نظر کیفیت آسفالت به شدت نامناسب هستند نمونه بارز جاده قدیم قزوین به رشت، اتوبان قزوین به زنجان و بلعکس،جاده هراز،جاده قدیم کرج به تهران و بلعکس، بزرگراه آزادگان و ... خسارتی که به خودرو های ما وارد میشود هیچکس پاسخگو نیست و باید در سال چندبار خرج جلوبندی ماشین کنیم در حالی که عوارض سالانه مالیات از خودرو ها می گیرند متاسفانه اوضاع راه های کشور عصبناک است،امیدوارم در آینده از ریشه درست بشود.

  • ناشناس 0 0

    آسفالت جاده ای که ازسمت واوان به سمت کهریزک وکارخانه سیمان میرودرفت وبرگشت خراب شده زیرپل اتوبان تهران قم ترافیک میشود