| کد خبر: 186663 |

فرودگاه گناباد افتتاح‌شدنی نیست

مردم گناباد نسبت به وعده و وعیدهای متعدد برای افتتاح فرودگاه این شهر ناامید هستند.

تین نیوز

مردم گناباد نسبت به وعده و وعیدهای متعدد برای افتتاح فرودگاه این شهر ناامید هستند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، این فرودگاه که در سال ۱۳۷۱ مجوز گرفته همچنان برای تکمیل شدن در پیچ و خم‌های اعتبارات و مجوز‌های بعدی گرفتار است.

قاسم‌زاده مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی به مردم گناباد قول داد در بهمن‌ماه نخستین پرواز در فرودگاه گناباد صورت گیرد.

وی  در زمینه فرودگاه گناباد تصریح کرد: در هفت سال گذشته ۲۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل و ساخت این فرودگاه هزینه شده و تاکنون باند آن به اتمام رسیده و ساختمان پایانه آن نیز با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در حال اجرا و ساختمان‌های جانبی یگان حفاظت نیز در حال تکمیل است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: دستگاه‌های ناوبری هوایی فرودگاه گناباد تا سه ماه آینده تامین و مستقر و ساختمان پایانه این فرودگاه تا ۶ ماه آینده به اتمام می‌رسد که دهه فجر امسال با نشستن نخستین پرواز فرودگاه گناباد به بهره‌برداری می‌رسد.

این در حالی است که مردم گناباد از این قول مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی ناامید هستند.

خاکی یکی از شهروندان گنابادی گفت: فرودگاه گناباد مانند یک بیلبرد تبلیغاتی برای مسئولان شده و هر کس به گناباد سفر می‌کند در زمینه فرودگاه قول می‌دهد، ولی عملی نمی‌شود.

وی ادامه داد: افتتاح فرودگاه و نشستن یک پرواز در آن شاید صورت گیرد، ولی بعد از آن چه خواهد شد؟ گناباد چند پرواز خواهد داشت و به چه مقصد‌هایی؟ این‌ها مسائلی است که باید مشخص شود.

یکی از اساتید دانشگاه‌های گناباد نیز در این زمینه گفت: من حدود ۲۰ سال است که به گناباد جهت تدریس عزیمت می‌کنم و هر سال گفته می‌شود فلان مسئول قول داده فرودگاه ساخته شود، اما در حال بازنشستگی هستم و فرودگاه ساخته نشده است.

وی تصریح کرد: فرودگاه، زیرساخت‌ها و ملزوماتی دارد که با آنچه ما در فرودگاه گناباد می‌بینیم، این مجموعه امسال افتتاح نمی‌شود و هنوز کار زیاد دارد.

برخی افراد در گناباد قول مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی را در جلسه شورای اداری این شهرستان یک شوی تبلیغاتی و راضی نگه داشتن رئیس مجمع نمایندگان استان می‌دانند و امیدوار به افتتاح این فرودگاه نیستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.