| کد خبر: 186438 |

مروز با حضورمعاون استاندار و معاون وزیر راه و شهرسازی انجام شد:

افتتاح پنج هزار واحد مسکن مهر شهر جدید پرند

تاکنون ۷۴ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند به متقاضیان تحویل داده شده و حدود ۱۶ هزار واحد باقی مانده است که طبق برنامه ریزی های انجام شده تا پایان امسال بخش عمده ای از آن را به مالکان تحویل خواهیم داد.

تین نیوز

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، پنج هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند افتتاح و کلنگ ۱۰ پروژه روبنایی به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی شهر جدید پرند امروز با حضور حبیب اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی، معاون عمرانی استاندار تهران و و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید انجام شد.

در این مراسم تعداد ۵ هزار واحد مسکن مهر، فاز شمالی بوستان بزرگ مشاهیر، بخشی از معابر شمال فاز شش و جنوب غربی فاز پنج، افتتاح و به بهره برداری رسید.

همچنین در این مراسم پروژه های ۴۴۸ واحد مسکن مشارکتی محله بوستان، مرکز محله ارغوان (۷۰۰۰ متر مربع بوستان، ۱۲۰۰ متر مربع مرکز تجاری، ۵۰۰ متر مربع سرای محله)، مرکز تجاری مهستان و بوستان مادر و کودک کلنگ زنی شده و عملیات اجرایی پروژه های دیگری از جمله محوطه سازی و آماده سازی شمال فاز چهار، محوطه سازی و آماده سازی شمال فاز پنج و ۴ باب مدرسه آغاز شد.

محسن وطنخواهی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند در این مراسم اعلام کرد: تاکنون ۷۴ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند به متقاضیان تحویل داده شده و حدود ۱۶ هزار واحد باقی مانده است که طبق برنامه ریزی های انجام شده تا پایان امسال بخش عمده ای از آن را به مالکان تحویل خواهیم داد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.