| کد خبر: 186046 |

رئیس اداره حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان:

جابه‌جایی کالا در استان سمنان سه درصد رشد داشت

گچ، سیمان، خاک معدنی، نمک، کنجاله، گندم، سنگ گچ و انواع شمش به ترتیب فراوانی کالاهای جابه‌جاشده از مبدا استان سمنان به سایر نقاط را شامل می‌شود.

تین نیوز

 رئیس اداره حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان بابیان اینکه ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تن کالا طی سال گذشته در استان جابه‌جاشده است، گفت: این رقم سه درصد رشد داشت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، مجید عرفانی تبار به میزبانی اداره کل راهداری و خدمات جاده‌ای استان سمنان بابیان اینکه طی یک سال گذشته ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تن کالا از این استان به سیار نقاط کشور جابه‌جاشده است، ابراز داشت: این میزان به نسبت مدت مشابه سال قبل آن رشد سه درصد را نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: گچ، سیمان، خاک معدنی، نمک، کنجاله، گندم، سنگ گچ و انواع شمش به ترتیب فراوانی کالاهای جابه‌جاشده از مبدا استان سمنان به سایر نقاط را شامل می‌شود.

رئیس اداره حمل‌ونقل کالای اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از فعالیت ۸۳ شرکت حمل‌ونقل جاده‌ای در این خطه خبر داد و ابراز داشت: چهار هزار و ۶۰۰ راننده در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای کالا در استان فعالیت دارند که عمدتاً در بخش جابه‌جایی کالا هستند.

عرفانی تبار بابیان اینکه سه هزار و ۲۰۰ دستگاه انواع ناوگان باری در حوزه حمل‌ونقل کالا استان سمنان فعال است، تصریح کرد: متوسط عمر این ناوگان ۲۱ سال محسوب می‌شود که تلاش برای نوسازی ناوگان در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: در شرکت‌های حمل‌ونقل می‌کوشیم تا بهترین خدمات برای مردم ارائه شود و از هم استانی‌ها نیز انتظار می‌رود برای انتقال کالا حتماً از شرکت‌های معتبر و فعال در این زمینه کمک بخواهند.

منبع: خبرگزاری مهر
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.