| کد خبر: 186006 |

◄ اولین قطار مترو ایرانی به خطوط تهران وارد می‌شود

اولین دستگاه از سفارش 70 دستگاه قطار مترو تهران آماده است. مجتبی گلشنی، مدیرعامل شرکت واگن‌سازی تهران با اعلام این خبر افزود: این قطار درحال طی مراحل مختلف «تایپ تست» است.

تین نیوز

اولین دستگاه از سفارش 70 دستگاه قطار مترو تهران آماده است. مجتبی گلشنی، مدیرعامل شرکت واگن‌سازی تهران با اعلام این خبر افزود: این قطار درحال طی مراحل مختلف «تایپ تست» است.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، گلشنی در ارتباط با تحویل نخستین قطار پروژه هفتاد واگن آلومینیومی مترو تهران اظهار داشت: این موضوع در آینده نزدیک محقق می‌شود و همان‌طور که در اواخر سال ۹۷ وعده داده بودیم، باهمت مهندسین و تکنسین‌های شرکت واگن‌سازی تهران، تولید نخستین رام قطار (شامل هفت واگن) از پروژه هفتاد واگن تهران به پایان رسیده و این قطار درحال طی مراحل مختلف «تایپ تست» است.

او افزود: با توجه به زمان‌بندی به‌عمل‌آمده، مراحل تایپ تست در اردیبهشت‌ به پایان می‌رسد و قطار آماده تحویل به شبکه مترو تهران می‌شود.

مدیرعامل شرکت واگن‌سازی تهران ادامه داد: بخشی از عملیات تولید قطار دوم نیز انجام‌شده و امید است بتوانیم آن را نیز به همراه قطار یکم تحویل دهیم و پس‌ازآن نیز با توجه به زمان‌بر بودن تولید بدنه‌های آلومینیومی، طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته در هر ۲۰ روز  یک رام قطار تحویل خواهد شد.

گلشنی خاطرنشان کرد: چنانچه باقیمانده قطعات خارجی واگن‌ها که هم‌اکنون در گمرک است به‌موقع ترخیص و به خط تولید تحویل شود، تمامی واگن‌های این پروژه تا پیش از پایان مهر سال‌جاری تولید و تحویل می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.