| کد خبر: 185978 |

◄ دیدار راستاد با مدیران ارشد بندر «های فونگ» ویتنام

مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی با مدیران ارشد بندر بزرگ تجاری «های فونگ» ویتنام دیدار کرد.

تین نیوز

محمد راستاد؛ معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در جریان سفر به ویتنام از بندر بزرگ «های فونگ» بازدید کرد و در جلسه ای با حضور مدیران ارشد این بندر ظرفیت های تجاری و ارتباطی دو کشور بررسی شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، بندر «های فونگ» دومین بندر بزرگ ویتنام بعد از بندر «هوشیمینه» و همچنین بزرگ‌ترین بندر تجاری شمال ویتنام است.

مدیران ارشد بندر «های فونگ» ضمن استقبال گرم از هیات سازمان بنادر و دریانوردی ایران گزارشی از ظرفیت‌های و عملکرد این بندر را ارئه کردند.

مهندس راستاد؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی نیز در این دیدار ظرفیت‌ها و عملکرد بنادر کشور، برنامه های توسعه ای و دستاوردهای دریایی ایران را تشریح و بر گسترش روابط اقتصادی و استفاده از فرصت های اقتصادی دریامحور موجود در دو کشور تاکید کرد.

در این جلسه همچنین ظرفیت های تجاری و ارتباطی دو کشور بررسی شد.

لازم به ذکر است در این دیدار، دکتر هادی حق شناس؛ معاون امور دریایی سازمان بنادر ومحمدعلی سعیدی پور مدیر کل توافقنامه ها و توسعه بازار سازمان بنادر حضور داشتند.

سفر مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی و هیئت همراه به ویتنام براساس دعوت رسمی مقامات عالی‌رتبه دریایی  این کشور و با هدف توسعه همکاری‌های بندری و دریای با توجه به توسعه پر شتاب ویتنام صورت گرفته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.