| کد خبر: 185956 |

کاهش ترافیک تهران با حمایت از تاکسی‌داران

عضو کمیسیون حمل و نقل مجلس شورای اسلامی با اشاره به راهکار برون‌رفت از ترافیک در پایتخت، گفت: حمایت از رانندگان تاکسی‌ امری ضروری به شمار می‌رود.

تین نیوز

عضو کمیسیون حمل و نقل مجلس شورای اسلامی با اشاره به راهکار برون‌رفت از ترافیک در پایتخت، گفت: حمایت از رانندگان تاکسی‌ امری ضروری به شمار می‌رود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، شادمهر کاظم‌زاده درباره وضعیت تاکسیرانی در شهر تهران، اظهار کرد: به طور کلی تهران دارای مشکلاتی همچون آلودگی هوا و ترافیک بوده که پرداختن به این موضوعات اجتناب‌ناپذیر و مستلزم گسترش و بهینه سازی حمل و نقل عمومی است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در حوزه ترافیک مهم‌ترین محورها ساماندهی تاکسی‌ها و خطوط اتوبوسرانی است، افزود: امروزه یکی از مشکلات تاکسی‌ها حضور بخش‌های غیرمنسجم  است و ماشین‌هایی که در قالب تعاونی تاکسیرانی یا به صورت مشخص زیرمجموعه شهرداری نیستند، با تاکسی‌ها به رقابت پرداخته و حوزه کاری آنها را محدود می‌کنند.

کاظم‌زاده،  توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی را راهکار اصلی برون‌رفت از ترافیک پایتخت برشمرد و در ادامه بیان کرد: راننده‌های تاکسی انتظار دارند که سازمان تاکسیرانی خدماتی را برای آینده آنها از لحاظ شغلی در نظر  و از لحاظ قطعات و مواد یدکی نیز مورد حمایت قرار داشته باشند که خوشبختانه این موضوع توسط سازمان تاکسیرانی در حال پیگیری است.

عضو کمیسیون حمل و نقل مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از اینکه استفاده از خودروهای تک سرنشین از جمله مشکلاتی است که در فرهنگ حمل و نقل ما به وجود آمده است، خاطرنشان کرد: این در حالیست که استفاده از تاکسی و حمل و نقل عمومی با چندین مسافر به طور همزمان در مصرف انرژی و سوخت که سرمایه ملی کشور ما بوده صرفه جویی می‌کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.