| کد خبر: 185949 |

◄ راه‌اندازی سیستم‌های سرمایشی مهرآباد

مدیرکل فرودگاه مهرآباد از بهسازی و نوسازی سامانه‎های سرمایشی در ترمینال‎های این فرودگاه به منظور خدمت‎رسانی بهتر به مسافران در فصل گرما خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه مهرآباد از بهسازی و نوسازی سامانه‎های سرمایشی در ترمینال‎های این فرودگاه به منظور خدمت‎رسانی بهتر به مسافران در فصل گرما خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه مهرآباد، میرسعید صفی‎نیا گفت: با توجه به اینکه ارتقای خدمات فرودگاهی موجب افزایش رضایت مسافران می‎شود تلاش می‎کنیم با ایجاد هوای مطبوع و دلخواه مسافران در فصل‎های سرد و گرم سال موجب رضایت آنها شویم.

وی در مورد اجرای این پروژه گفت: در این زمینه با ایجاد پنجره‎های دوجداره، سرویس برج‎های خنک‎کننده جهت تامین سرمایش سالن‎های ترمینال و ساختمان‎های اداری وهمچنین نوسازی و بهسازی زیرساخت‎های تاسیساتی از ماه‎ها پیش اقدامات خوبی صورت گرفت.

صفی‎نیا با بیان اینکه سال 97 را می‎توان به عنوان یک نقطه عطف در خصوص تجهیز زیرساخت‎های تاسیساتی فرودگاه مهرآباد دانست، گفت: در سال 97 برای تجمیع موتورخانه‎ها ومقاوم‎سازی زیرساخت‎ها و اقدامات اصولی در خصوص کاهش مصرف انرژی و احداث موتورخانه‎های جدید و نصب دیزل ژنراتورها و چیلرهای 250 و600 تنی و نصب دیگ‎ها وهواسازهای جدید اقدامات لازم انجام گرفته است.

وی گفت: با توجه به پایان فصل زمستان در اسرع وقت همکاران تاسیساتی در خصوص تبدیل سیستم‎ها از گرمایشی به سرمایشی اقدام کردند و با توجه به نوسازی این زیرساخت‎های تاسیساتی، یک دستگاه بویلر به منظور افزایش ظرفیت سیستم‎های سرمایشی وگرمایشی تاسیسات و دو دستگاه برج خنک‎کننده به منظور افزایش ظرفیت سیستم سرمایشی موتورخانه تاسیسات ترمینال 2 نصب شد.

صفی‎نیا ادامه داد: همچنین پس از تعمیر اساسی چیلر ابزوریشن ترمینال 2 این سیستم به ساختمان برج مراقبت پروازاختصاص یافت تا پس از بازسازی و بهسازی کامل طبقات 7 و8 و9 ساختمان تکنیکال بلاک در آن به تولید هوای مطبوع بپردازد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.