| کد خبر: 185838 |

◄ میزان خسارت سیل به ابنیه فنی و راه‌های لرستان مشخص شد

صراحتاً اعلام می‌کنیم محور پلدختر- خرم‌آباد از مسیر موجود تغییر نخواهد کرد و نسبت به بهسازی این محور و دغدغه مردم منطقه تعهد اخلاقی داریم.

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از عدم تغییر مسیر در محور پلدختر - خرم‌آباد در بهسازی خبر داد و گفت: صراحتاً اعلام می‌کنیم محور پلدختر- خرم‌آباد از مسیر موجود تغییر نخواهد کرد و نسبت به بهسازی این محور و دغدغه مردم منطقه تعهد اخلاقی داریم.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن‌نیا این در خصوص نگرانی مردم معمولان نسبت به جابه‌جایی محور قدیم پلدختر تصریح کرد: به‌رغم این‌که محور قدیم پلدختر بیش‌ترین خسارت را در سیل اخیر دیده و برای بازسازی آن بیش از 400 میلیارد تومان اعتبار نیاز است اما به عنوان مسئول مستقیم نگهداری راه و ابنیه صراحتاً اعلام می‌کنیم محور پلدختر- خرم‌آباد از مسیر موجود تغییر نخواهد کرد و نسبت به بهسازی این محور و دغدغه مردم منطقه تعهد اخلاقی داریم.

وی افزود: با توجه به این‌که راه و آب دو مولفه اصلی در پایداری حیات به شمار می‌روند و این محور ارتباط مستقیم با زندگی، اقتصاد و معیشت مردم منطقه دارد از این رو با اجرای راه جدید مخالف هستیم راه موجود باید در قسمت‌هایی با اجرای واریانت جدید یا تونل، تعمیر و بهسازی شود.

حسن‌نیا در ادامه با بیان اینکه سیل اخیر استان لرستان از نظر شدت، پس از انقلاب بی‌سابقه بوده است، گفت: بیشترین خسارت سیل ، به استان لرستان وارد شده است به‌طوری که قریب به 1500 میلیارد تومان از مجموع 3500 میلیارد تومان برآورد خسارت وارد شده از سیل به زیرساخت‌ها و ابنیه فنی راه در کشور، مربوط به این استان بوده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.