| کد خبر: 185836 |

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی:

بیشتر راه های ارتباطی بردسکن مسدود است

عمده محورها و جاده های ارتباطی در بردسکن بر اثر جاری شدن سیل مسدود است.

تین نیوز

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: عمده محورها و جاده های ارتباطی در بردسکن بر اثر جاری شدن سیل مسدود است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، حجت علی شایان فر اظهار کرد: در شهرستان بردسکن عمده محورها در اثر جاری شدن سیل مسدود است و از مردم درخواست داریم که سفرهای غیرضروری خود به این منطقه را به زمان دیگری موکول کنند.

وی افزود: امدادرسانی به سیل زدگان در شهرستان بردسکن همچنان ادامه دارد و نیروهای عملیاتی در حال انتقال تجهیزات سنگین به منطقه و بازگشایی محورهای شهری و روستایی هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: همچنین بر اثر جاری شدن سیلاب طی روز گذشته گاز بخشی از مناطق شهری کلات قطع شده بود که با تلاش نیروهای عملیاتی شب گذشته مجدد وصل شد و در این راستا اکیپ ویژه امدادی از مشهد به همراه تانکرهای مکش آب قرارگاه ثامن الائمه (ع) به کلات اعزام شده‌اند.

وی بیان کرد: سامانه بارشی اخیر که از عصر شنبه وضعیت جوی استان را تحت تأثیر قرار داده، تا به امروز در تمامی شهرستان‌ها بارش‌های چشمگیری داشته است.

وی گفت: بارش‌های اخیر باعث افزایش حجم ذخایر سدها شده است و شرکت آب منطقه‌ای به صورت دقیق ورودی و خروجی سدها را رصد می‌کند تا خطری شهرها و روستاهای پایین دست را تهدید نکند. در نتیجه فعالیت این سامانه بارشی مستقر بر روی استان، ۱۰ سد سرریز یا در آستانه سرریز شدن است.

شایان فر تصریح کرد: در اثر فعالیت این سامانه، تاکنون ۸۰ میلیمتر بارش باران در شهرستان بردسکن و ۲۷ میلیمتر بارش در مشهد به ثبت رسیده است و طبق پیش بینی هواشناسی بارش‌های پیوسته و رگباری همچنان ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: همچنین بر اثر وقوع سیل، ۱۴ راه روستایی در سطح خراسان رضوی مسدود شده است که تلاش برای بازگشایی این مسیرها همچنان ادامه دارد و به زودی اقدامات اجرایی به نتیجه خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.