| کد خبر: 185773 |

نماینده ایلام در شورای عالی استان‌ها برآورد کرد:

◄ برابری خسارت سیل ایلام با دوران جنگ

برای دومین بار است که این استان ایلام زیرساخت‌هایش را در اثر سیل از دست می‌دهد. مسائلی از این دست موجب تحمیل هزینه جندباره به این شهر شده و قطعاً بازسازی زیرساخت‌ها هم نیاز به زمان و هم مسلتزم صرف هزینه گزاف است.

تین نیوز

نماینده ایلام در شورای عالی استان‌ها برآورد خسارات ناشی از سیل را عمیق‌تر از خسارات وارده به این شهر در دوران جنگ دانست و گفت: خسارت ناشی از سیل در استان ایلام کم‌تر از زمان جنگ نیست.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، حمداله بیگی با اشاره به قطع پی در پی تلفن و اینترنت در ایلام، اظهار کرد: متاسفانه خسارت این حادثه در استان کمتر از جنگ نیست و زیرساخت های استان در اثر سیل از بین رفته است.

وی به این موضوع نیز اشاره کرد که، برای دومین بار است که این استان زیرساخت‌هایش را در اثر سیل از دست می‌دهد. مسائلی از این دست موجب تحمیل هزینه چندباره به این شهر شده و قطعاً بازسازی زیرساخت‌ها هم نیاز به زمان و هم مسلتزم صرف هزینه گزاف است.

بیگی با بیان این نکته که مانند دیگر شهرهای آسیب‌دیده از سیل اخیر، سیل خسارت زیادی به زیر ساخت‌های استان وارد کرده است تصریح کرد: امید است مسئولان توجه بیش‌تری به این استان سیل‌زده داشته باشند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: ارتباط تلفن و اینترنت در استان ایلام و درشهرستان ملکشاهی پی در پی قطع می‌شود. قطع ارتباط مخابراتی در این شهرستان در این روزها یکی از مشکلاتی است که مردم علاوه بر مشکلات دیگر با آن مواجه هستند.

بیگی با اشاره به‌خسارات ناشی از عدم برقرار ارتباط تلفن به بازاریان و  کسبه  عنوان کرد:  عدم امکان برقراری ارتباط تعطیل بازار در این شهرستان در پی خواهد شد که عواقب اقتصادی زیادی را برای این شهر به همراه می‌آورد بنابراین  ضروری است مسئولان در وزارت ارتباطات به این موضوع در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.