| کد خبر: 185749 |

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تایباد خبرداد:

◄ خطر و خسارت سیلاب به پایانه مرزی و گمرک دوغارون در سال 98

خطر و خسارت سیلاب به پایانه مرزی و گمرک دوغارون در سال 98 پایان یافت.

تین نیوز

​رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تایباد به بیان گزارشی از اقدامات پیشگیرانه این اداره از رفع خسارات و خطر سیل به پایانه مرزی و گمرک دوغارون در بارندگی های اخیر پرداخت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ، علی اصغرکرباسی اعلام کرد: با پیگیری و تلاش مستمر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تایباد، مسیل اصلی رودخانه فصلی دربند از محل روستای قمی تا روستای دوغارون که طی سالهای گذشته مسدود شده بود توسط راهداران این اداره بازگشایی شد.

وی ادامه داد: در سال های گذشته پس از هر بارندگی حجم زیادی از سیلاب حاصله به سمت تاسیسات موجود در پایانه مرزی، گمرک دوغارون و پاسگاه‌های مرزی روانه و باعث وارد آمدن خسارات زیادی می شد و پس از عملیات خاک‌برداری، ایجاد دریواسیون بزرگ، تقویت دیواره و رفع تصرفات بستر رودخانه، مسیر سیلاب ورودی به پایانه‌مرزی و گمرک دوغارون برای همیشه مسدود شد.

کرباسی بیان کرد : این عملیات ظرف مدت چهار روز به‌وسیله شش دستگاه ماشین‌آلات راهداری و بخش خصوصی با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد ریال به طول سه کیلومتر انجام شد که نتیجه آن با توجه به وقوع دو مرحله سیل شدید در فروردین ‌ماه سال جاری از ورود سیلاب به سمت اماکن مذکور و خسارات احتمالی برای همیشه جلوگیری شد. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.