| کد خبر: 185727 |

مسدود شدن برخی مسیر‌ها براثر بارش در کرمان

برخی مسیر‌ها براثر بارش در کرمان مسدود شده است.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شمال استان کرمان گفت: بر اساس بارندگی‌های شب گذشته و صبح امروز برخی مسیر‌های اصلی و فرعی استان مسدود شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  احسان عراقی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شمال استان کرمان گفت: در محور بردسیر به سیرجان گردنه کوه پنج؛ رانشه‌ها ریزش کرده بودند که با کمک راهداران این منطقه، این موضوع حل و هم اکنون این مسیر بازگشایی شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شمال استان کرمان گفت: آب نما منطقه ارزوئیه به سمت چیل آباد و ارزوئیه به سمت حاجی آباد به علت طغیان رودخانه آب دار شده‌اند و این محور‌ها تا پایین آمدن سطح رودخانه مسدود خواهند بود و به جزء این مسیرها، سایر محور‌ها در استان کرمان باز است.

وی افزود: آب نما منطقه ارزوئیه به سمت چیل آباد و ارزوئیه به سمت حاجی آباد به علت طغیان رودخانه آب دار شده‌اند و این محور‌ها تا پایین آمدن سطح رودخانه مسدود خواهند بود و به جزء این مسیرها، سایر محور‌ها در استان کرمان باز است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شمال استان کرمان گفت: با توجه به اینکه از یک هفته قبل دیواره‌های پل‌های محور‌های مواصلاتی استان را تعمیر و همچنین لایروبی شده‌اند لذا در حال حاضر پل‌های استان هیچ مشکلی ندارند.

وی بیان کرد: آب از ساعت شش و نیم صبح امروز در همه روخانه‌های استان کرمان جاری  شده، اما طغیان رودخانه‌ای را تا این لحظه گزارش نشده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.