| کد خبر: 185724 |

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان:

◄ بازگشایی ۷۷۰ راه روستایی در مناطق سیل زده لرستان

۷۷۰ راه‌ روستایی در مناطق سیل زده لرستان بازگشایی شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای لرستان از ۷۷۰ راه ارتباطی روستایی بازگشایی در این استان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای لرستان، مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای لرستان، گفت: آمار راه‌های روستایی بازگشایی شده در لرستان به ۷۷۰ رسید و در حال حاضر تمام راه‌های روستایی سه شهرستان بروجرد، رومشکان و چگنی باز است.

عباس شرفی افزود: درمجموع از ابتدای وقوع سیل و درپی ریزش و رانش‌های پس از آن، راه ارتباطی ۸۷۰ روستا در استان قطع شده بود که با همت همکاران تاکنون راه ارتباطی ۷۷۰ روستا برابر با ۸۸.۵ درصد بازگشایی شده و ۱۰۰ روستا مسدود است.

وی گفت: درپی تلاش‌های خستگی‌ناپذیر راهداران، امروز راه‌های مسدود باقیمانده در دو شهرستان بروجرد و چگنی باز شد و در حال حاضر در سه شهرستان بروجرد، رومشکان و چگنی هیچ راه مسدودی وجود ندارد، راه‌های روستایی مابقی شهرستان‌ها نیز در اسرع وقت بازگشایی خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای لرستان اظهار کرد: پس از وقوع سیل در لرستان که منجر به تخریب بسیاری از زیرساخت‌ها و ابنیه فنی راه گردید با نظر مثبت رییس سازمان بیش از ۴۰۰ نفر از راهداران ۱۹ استان همراه با تجهیزات و ماشین‌آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین به یاری استان آمده و مشغول بازگشایی محور‌های اصلی، فرعی و روستایی لرستان گردیدند.

شرفی تصریح کرد: راهداری لرستان با ۳۰۰ نفر نیروی فنی، عملیاتی و پشتیبانی و برخورداری از ۲۰۰ دستگاه ماشین‌آلات با تمام ظرفیت در حال بازگشایی محور‌های استان است.

وی حضور و پیگیری وزیر راه و شهرسازی، معاونان وزارت راه، رییس و مدیران ارشد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در مناطق سیل‌زده را مایه دلگرمی و بسیار تاثیرگذار در روند خدمت‌رسانی دانست و از تلاش همه عوامل استان‌های معین لرستان قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.