| کد خبر: 185677 |

دبیر انجمن ریلی پیشنهاد کرد:

تجمیع توان ریلی برای افزایش سهم این بخش از حمل‌و‌نقل کشور

در حال حاضر شرکت‌های دولتی و خصوصی زیادی در کشور فعال هستند که هرچند از منافع مشترکی برخوردار هستند اما گاها برای یکدیگر مانع درست می کنند که این امر نه‌تنها مانع رشد و بالندگی حمل‌ونقل ریلی است، بلکه موجب کاهش سهم ریل از حمل‌ونقل کشور می‌شود.

تین نیوز

دبیر انجمن ریلی پیشنهاد کرد که در راستای  افزایش سهم حمل‌ونقل ریلی در کشور، بخش‌های دولتی  خصوصی توان خود را به اشتراک بگذارند.

به گزارش تین نیوز مهرداد تقی‌زاده در جلسه بررسی پیشنهاداتی جهت تکمیل قرارداد حق دسترسی سال ۸۴، تحقق برنامه و اسناد چشم‌اندازی ریلی را گرو هم‌افزایی توان این بخش با تجمیع ظرفیت‌های دو بخش دولتی و خصوص عنوان کرد و افزود:  در حال حاضر شرکت‌های دولتی و خصوصی زیادی در کشور فعال هستند که هرچند از منافع مشترکی برخوردار هستند اما گاها برای یکدیگر مانع درست می کنند که این امر نه‌تنها مانع رشد و بالندگی حمل‌ونقل ریلی است، بلکه موجب کاهش سهم ریل از حمل‌ونقل کشور می‌شود.

دبیر انجمن ریلی در ادامه افزود: حمل‌ونقل ریلی در حالی از برنامه‌ها خود عقب است، گرچه  ظرفیت‌ها زیادی در این بخش وجود دارد و حتی می‌توان انتظار داشت که با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها در بخش‌های دولتی و خصوصی، سیر و حرکت کالا و مسافر در این بخش، تا سه برابر افزایش یابد.

 احمدرضا صبری رییس کارگروه تخصصی امور مسافری و خدمات به مشتریان، فرهنگ طلوعی رییس کارگروه تخصصی واگن‌های بلند، سبحان نظری رییس کارگروه تخصصی واگن‌های لبه‌کوتاه و ناصر بختیاری رییس کارگروه تخصصی واگن‌های مخزن‌دار در این جلسه نظراتی را ابراز کردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.