| کد خبر: 185658 |

◄ اعزام ماشین‌آلات سنگین و سبک راهداری از یزد به لرستان

26 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و سبک راهداری از یزد به لرستان اعزام می‌شود.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از اعزام 26 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و سبک از راهداری استان یزد به مناطق سیل‌زده لرستان خبر داد.

 به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد، گفت: پیرو وقوع سیل در استان‌های جنوبی و بنا بر دستور وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد موظف به کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده استان لرستان شده است.

علی علیخانی  افزود: بر این اساس، امکانات و نیروهای راهداری استان یزد برای کمک رسانی به سیل زدگان و بازسازی مسیرهای تخریب شده اعزام خواهند شد.

علیخانی خاطرنشان کرد: 24 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و دو دستگاه ماشین‌آلات سبک به این منظور پیش‌بینی شده که تاکنون 14 دستگاه به مناطق سیل‌زده اعزام شده و بقیه نیز اعزام خواهند شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد، یادآور شد: دستگاه‌ها و نیروها و کارشناسان اعزام شده، اکنون مشغول فعالیت در این مناطق هستند.

وی ادامه داد: بازسازی و بازگشایی مسیرهای مسدود شده بر اثر سیلاب مأموریت اصلی کارشناسان و ماشین‌آلات اعزامی از یزد به استان لرستان است.

علیخانی که خود نیز اکنون در مسیر سفر به استان لرستان است، عنوان کرد: یکی از معاونان اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد نیز از عصر امروز تا پایان عملیات بازسازی و بازگشایی مسیرهای استان لرستان، در این استان مستقر خواهد شد.​

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.