| کد خبر: 185652 |

مدیرعامل رجا در جمع مدیران:

◄ در سال جدید نیز پویایی و پیشگامی سرلوحه کار قرار گیرد

در سال جدید نیز پویایی و پیشگامی سرلوحه کار قرار گیرد.

تین نیوز

نخستین جلسه شورای مدیران رجا در سال جدید و با حضور مدیرعامل، معاونان مدیرعامل و مدیران رجا به منظور ایجاد هماهنگی برای ارائه‌ی خدمات بهتر و بیشتر به مسافران در سال جاری، برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی رجا، مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا در این مراسم با اشاره به خدمات این شرکت در ایام سفرهای نوروزی گفت: امیدواریم ماحصل تلاش همه‌ی ارکان رجا ثمربخش باشد و توانسته باشیم آن طور که شایسته و هموطنان گرامی بویژه زوار امام رضا- علیه السلام – است خدمات بهتر و شایسته‌ای در ایام نوروز ارائه داده باشیم.

محمد رجبی با بیان این که نگاه مردم به رجا نگاه خوبی است افزود: افق پیش رو برای پیشبرد اهداف نیازمند یک همت عالی است و تمام تلاش ما نیز این است که با الهام از باورهای دینی و ملی‌مان و با تأسی به ائمه معصومین – علیه السلام -  سال 98 را با همت عالی آغاز کنیم و با تحرک و پویایی بیشتر، تغییر و تحول مثبتی را در همه‌ی زمینه‌های خدمات‌رسانی به مردم بوجود آوریم.

وی افزود: ما به عنوان دست اندرکاران بخش ریلی مسافری باید با دانش بالا و برنامه‌ریزی دقیق همچنین با حوصله و هم‌افزایی برای بهبود و توسعه‌ی این بخش از حمل و نقل همت گماریم و امیدوارم ماحصل تجارب تک تک مدیران بتواند به پیشرفت و توسعه‌ی بیش از پیش صنعت ریلی کمک کند.

مدیرعامل رجا با اشاره به این که نوین صنعت رجا از سال 97 رسما کار خود را آغاز کرد و توفیقات خوبی نیز داشت گفت: نوین صنعت رجا در سال جدید باید نگاه اقتصادی و خدمات دهی بیشتر در راستای مهندسی ارزش را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی با یادآوری این که خوشبختانه سفرهای نوروزی آرامی داشتیم و تأخیرات و مشکلات هم کم بود، افزود:کار بازسازی اساسی در معاونت فنی به خوبی انجام شد و در همین زمینه باید با اصلاح فرآیندها، چابک سازی، مخاطب شناسی و ... همچنان در خدمات‌دهی به هموطنان عزیز پیشگام و پویا باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.