| کد خبر: 185632 |

◄ 347 پل در جنوب کرمان بازگشایی شد

عملیات تنقیه، شن‌برداری و بازگشایی 347 دستگاه پل در هفت شهرستان جنوبی این استان انجام شد تا در صورت بروز سیلاب با مشکل مواجه نشوند.

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان، گفت: عملیات تنقیه، شن‌برداری و بازگشایی 347 دستگاه پل در هفت شهرستان جنوبی این استان انجام شد تا در صورت بروز سیلاب با مشکل مواجه نشوند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ​راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان، مسعود جمیلی کرمانی گفت: 6 هزار و 400 پل و آبرو در جنوب کرمان وجود دارد، افزود: از این تعداد 347 پل در محورهای اصلی قرار دارد و با توجه به ضرورت در این تعداد عملیات تنقیه و شن برداری از این مسیرها انجام شد.

وی ادامه داد: این عملیات با حضور ماشین آلات اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان و بخش خصوصی در هفت ماه انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان تصریح کرد: برای شن‌روبی و ضایعات‌برداری پل‌های اصلی جنوب کرمان 10 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان این‌که پل‌های در معرض خطر، شن‌روبی و ضایعات‌برداری شده است، گفت: 146 دستگاه سبک، سنگین و نیمه‌سنگین راهداری و 185 راهدار با آمادگی کامل در شهرستان‌های جنوبی استان حضور دارند تا در صورت بروز مشکل سریعا اقدام کنند.

جمیلی کرمانی به هشدارهای هواشناسی در زمینه بارش باران و وقوع سیلاب در جنوب کرمان اشاره کرد و افزود: این اداره‌کل با تمام امکانات فعال است و چه در زمان سیل و چه قبل از سیل کار خود را در راستای نگهداری از جاده‌ها و پل‌های ارتباطی طبق برنامه به شهرستان‌ها ابلاغ کنند و در زمان شرایط بحرانی حضور و امکانات خود را منسجم تر در اختیار می‌گیرد.

وی از کمک دستگاه‌های راهداری جنوب استان کرمان به ستاد حوادث شهرستان‌ها خبر داد و گفت: مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان به صورت شبانه‌روزی در تلاش است تا با تجهیز امکانات و نیروها زمینه مناسب عبور و مرور در محورهای جنوب استان را فراهم کند.

اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان را تحت پوشش دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.