| کد خبر: 185571 |

آیت الله نوری همدانی به مناطق سیل زده لرستان سفر می‌کند

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم از سفر قریب الوقوع آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید به مناطق سیل زده استان لرستان خبر داد.

تین نیوز
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم از سفر قریب الوقوع آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید به مناطق سیل زده استان لرستان خبر داد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری در مجمع عمومی نمایندگان طلاب اظهار کرد: پس از اینکه استان قم به عنوان معین استان لرستان اعلام شد، ستاد کمک‌های مردمی، هلال احمر، کمیته امداد، سپاه، ستاد بحران، نیروی انتظامی و ... در استان قم در کنار هم قرار گرفته تا بتوانند به مردم استان لرستان کمک کنند.

وی بیان کرد: ما در منطقه چگینی استان لرستان قریب به 200 روستا مأموریت پیدا کرده و مشغول به فعالیت هستیم. عمده گروه‌های جهادی استان قم، بسیج طلاب هستند که در منطقه سیل زده حضور داشته و با طلاب و فضلا پیمان بسته‌ایم که تا آخر بمانیم و خدمت کنیم.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم اضافه کرد: خدمت مراجع عظام تقلید رسیده و آیت الله صافی گلپایگانی در آن دیدار 8 بار اعلام کرد که ای کاش می توانستند در کنار مردم قرار گرفته و کمک کنند.

وی افزود: همچنین آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی، سبحانی و علوی گرگانی نیز نصایح بسیار مناسبی داشته و کمک های مالی خوبی داشته اند و قرار است به زودی آیت الله نوری همدانی در منطقه لرستان حضور یابد.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.