| کد خبر: 185527 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان:

محور اهواز- اندیمشک بسته است

بدون تردید حفظ اموال و دارایی‌های مردم در تصمیم گیری مد نظر قرار می‌گیرد و تلاش خواهیم کرد با کم‌ترین خسارت این آب هدایت شود.

تین نیوز
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان آخرین وضعیت محورهای اهواز-اندیمشک و اهواز- آبادان را تشریح کرد.

به گزارش مهر، غلامعباس بهرامی‌نیا گفت: برای مسیر آبادان به اهواز تصمیم گرفته شد به منظور هدایت آب از سمت شمال جاده به پایین دست، لوله‌گذاری انجام شود که در این راستا مسیر از روز گذشته به صورت موقت مسدود اعلام شد.

وی افزود: قرار بود امروز این کار به پایان برسد اما به دلیل مقاومت‌های صورت گرفته از سوی برخی اهالی منطقه به دلیل ترس از ورود آب به زمین‌های کشاورزی، ادامه روند لوله‌گذاری به پایان نرسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تأکید کرد: لوله‌گذاری و هدایت آب به پایین دست کاملاً کارشناسی شده است و آب بدون این‌که کم‌ترین آسیب به مناطق مسکونی و زمین‌های کشاورزی وارد کند هدایت خواهد شد.

بهرامی‌نیا بیان کرد: بدون تردید حفظ اموال و دارایی‌های مردم در تصمیم‌گیری مدنظر قرار می‌گیرد و تلاش خواهیم کرد با کم‌ترین خسارت این آب هدایت شود.

وی خبر داد: در صورتی که مانعی وجود نداشته باشد، محور آبادان به اهواز فردا بازگشایی خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در خصوص محور اهواز به اندیمشک نیز گفت: سطح آب در این محور کاهش پیدا کرده است اما این کاهش به اندازه‌ای نیست که بتوان نسبت به بازگشایی مسیر اقدام کرد.

وی افزود: در صورتی که تا فردا سطح آب با کاهش بیش‌تری مواجه شد، سعی خواهیم کرد ترافیک سنگین در مسیر اهواز به اندیمشک برقرار شود.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.