| کد خبر: 185510 |

اطلاعیه شماره ۱۱ هواشناسی

ورود سامانه بارشی از روز جمعه و فعالیت آن در سه روز اول هفته آینده

پیرو اطلاعیه شماره ۱۰ سه‌شنبه مورخ ۹۸/۰۱/۲۰ سامانه بارشی فعالی از روز جمعه مورخ ۹۸/۱/۲۳ وارد کشور شده و طی روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در کشور فعال خواهدبود.

تین نیوز

سامانه بارشی فعالی از روز جمعه مورخ ۹۸/۱/۲۳ وارد کشور شده و طی روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در کشور فعال خواهدبود، لذا به هموطنان گرامی و سازمان‌ها و ارگان‌های ذیربط توصیه می‌شود، تمهیدات لازم جهت جلوگیری از کاهش خسارات احتمالی را به عمل آورند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مرکز مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور در اطلاعیه شماره ۱۱ اعلام کرد: پیرو  اطلاعیه شماره ۱۰ سه‌شنبه مورخ ۹۸/۰۱/۲۰ سامانه بارشی فعالی از روز جمعه مورخ ۹۸/۱/۲۳ وارد کشور شده و طی روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در کشور فعال خواهدبود،

بر این اساس پیش بینی می شود:

شنبه مورخ ۹۸/۱/۲۴ بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق در استان‌های مازندران، غرب گلستان، بوشهر، فارس، قم، نیمه غربی و شمالی یزد و نیمه غربی اصفهان و بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در استان‌های هرمزگان، غرب و جنوب کرمان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان.

یکشنبه مورخ ۹۸/۱/۲۵ بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق در استان‌های گلستان، شرق مازندران و خراسان شمالی و بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در استان‌های سمنان، نیمه شرقی اصفهان،خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، شرق فارس، کرمان، نیمه شرقی هرمزگان و سیستان و بلوچستان.

دوشنبه ۹۸/۰۱/۲۶ بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق در استان‌های گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و جنوب شرقی کرمان و بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در شمال خراسان جنوبی، شمال یزد و نیمه شمالی سیستان و بلوچستان.

با توجه به شدت بارش‌ها، آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در مناطق یاد شده، به هموطنان گرامی و سازمان‌ها و ارگان‌های ذیربط توصیه می‌شود، تمهیدات لازم جهت جلوگیری از کاهش خسارات احتمالی را به عمل آورند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.