| کد خبر: 185494 |

اعزام نخستین کاروان عملیاتی-امدادی شهرداری تهران به دشت آزادگان و سوسنگرد

بخشی از کمک‌ها در قالب ۱۰ دستگاه کامیون از سوی سازمان مدیریت پسماند ارسال شد که شامل ۲ دستگاه کشنده ، ۲ دستگاه لودر، ۴ دستگاه خودروی حمل زباله فان و ۱۲۰ دست لباس کار خدمات شهرى است.

تین نیوز

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: اولین کاروان عملیاتی- امدادی شهرداری تهران به دشت آزادگان و سوسنگرد (واقع در استان خوزستان) اعزام شد.

به گزارش تین‌نیوز، مجتبی یزدانی با بیان این‌که این کاروان با هماهنگی شاپور رستمی، نماینده شهردار تهران در مناطق سیل زده، به دشت آزادگان و سوسنگرد اعزام شد، افزود: بخشی از کمک‌ها در قالب ۱۰ دستگاه کامیون از سوی سازمان مدیریت پسماند ارسال شد که شامل ۲ دستگاه کشنده ، ۲ دستگاه لودر، ۴ دستگاه خودروی حمل زباله فان و ۱۲۰ دست لباس کار خدمات شهرى است.

وی درباره کمک‌هاى معاونت فنى و عمران نیز اظهار کرد: از سوی این معاونت نیز ۳ دستگاه کمر شکن، ۲ دستگاه کامیون، یک دستگاه لودر و یک دستگاه وانت به دشت آزادگان و سوسنگرد اعزام شد. منطقه ١١ نیز ۱۰ دستگاه کامیون، ۲ دستگاه لودر و ۲ دستگاه کمرشکن به مناطق سیل زده این استان ارسال کرد.

به گفته یزدانی، سازمان بسیج شهردارى تهران نیز پخت روزانه ۸ هزار پرس غذا و شهرداری منطقه ۲۱ ، ۴ هزار پرس غذا را برعهده گرفته است.

معاون شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود به کمک‌های سازمان آتش‌نشانی به مناطق سیل زده استان خوزستان پرداخت و گفت: ۳۳ نفر از پرسنل آتش نشانی به همراه ۹ دستگاه خودروی سبک و سنگین امدادی، یک دستگاه جرثقیل۲۰ تن، یک دستگاه جرثقیل ۱۵ تن، یک دستگاه جرثقیل ۳ تن، یک دستگاه کامیون نجات سنگین(AF)، یک دستگاه خاور حمل تجهیزات، یک دستگاه خودروی نورافشان، یک دستگاه خودروی کاپرا، یک دستگاه خودروی پیکاپ و ۲ دستگاه خودروی سمند در مناطق سیل زده در حال امدادرسانی هستند.

یزدانی به نقل از شهر نوشت، تصریح کرد: علاوه بر این، ۲ دستگاه پمپ سنگین ابرا با دبی ۵۵۰۰ لیتر در دقیقه، ۲ دستگاه پمپ دیزلی سنگین کاترپیلار با دبی ۵۰۰۰ لیتر در دقیقه، ۴ دستگاه پمپ فوکس با دبی ۱۶۰۰ لیتر در دقیقه، ۳۵ دستگاه پمپ های کف کش و لجن کش با دبی ۱۰۰۰ لیتر در دقیقه، ۲ دستگاه نورافشان با ژنراتور مربوطه ۲ دستگاه، ۱۵ دستگاه موتور برق پرتابل، ۵۰ تخته چادر بحران، ۲ دستگاه تلفن ماهواره ای و ۴ دستگاه بی سیم دستی (واکی تاکی) راهی مناطق سیل زده دشت آزادگان و سوسنگرد شدند.

وی گفت: احتمال دارد در روزهای آینده بنابر نیاز مناطق سیل زده، چندین کاروان اعزام شوند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.