| کد خبر: 185460 |

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان عنوان کرد:

◄ با خاک‌ریز از تجهیزات ناوبری فرودگاه گرگان محافظت کردیم

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان عنوان کرد: با توجه سیل استان گلستان حدود 40 هکتار از اراضی فرودگاه گرگان زیر آب بود اما‌ با توجه به اینکه با خاک ریز از سطوح پروازی و تجهیزات ناوبری محافظت کردیم، در طول این مدت بابت عملیاتی بودن مشکلی نداشتیم.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان عنوان کرد: با توجه سیل استان گلستان حدود 40 هکتار از اراضی فرودگاه گرگان زیر آب بود اما‌ با توجه به این‌که با خاک ریز از سطوح پروازی و تجهیزات ناوبری محافظت کردیم، در طول این مدت بابت عملیاتی بودن مشکلی نداشتیم.

رامین آذری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز در خصوص تشریح وضعیت فرودگاه استان گرگان در سیل اخیر استان گلستان عنوان کرد: ما از دوم فرودین ماه در فرودگاه درگیر سیل بوده‌ایم که حدود 40 هکتار از اراضی فرودگاه  زیرآب رفت اما خوشبختانه با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و تمهیداتی که اندیشیده شده بود هیچ‌کدام از سامانه‌های ناوبری و تجهیزات آسیبی ندید.

وی در  ادامه اضافه کرد: در طول مدتی که استان درگیر سیل بود ما به‌صورت 24 ساعته عملیاتی بودیم و هیچ پروازی به دلیل غیرعملیاتی بودن فرودگاه کنسل نشد و حتی تأخیری هم نداشتیم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان با بیان این‌که در طول این مدت نزدیک هزار پرواز امدادی، در 15 روز اول 158 پرواز مسافری و 22 پرواز VIP انجام دادیم، گفت: در  این مدت بیش‌تر مقامات و مسئولان کشوری برای بازدید از مناطق سیل‌زده به فرودگاه گرگان آمدند.

 آذری با اشاره به این‌که حدود 40 هکتار از اراضی فرودگاه گرگان حدود دو نیم متر زیر آب بود و اکنون با کاهش سطح آب به حدود یک‌و‌نیم رسیده است و با توجه به این‌که با خاک ریز از سطوح پروازی و تجهیزات ناوبری محافظت کردیم که خوشبختانه بابت عملیاتی بودن مشکلی نداشتیم، گفت: خسارتی که ما دیدیم در حد جاده‌های دسترسی و فنس‌های فرودگاهی بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.