| کد خبر: 185441 |

◄ راه‌آهن اراک کمک‌های مردمی را جمع‌آوری و ارسال کرد

براساس هماهنگی‌های انجام شده با شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که به ریاست استاندار مرکزی تشکیل شد مقرر شد کمک‌های مردمی برای سیل زدگان استان خوزستان به وسیله راه آهن اراک جمع آوری و ارسال شود.

تین نیوز

مدیر کل راه آهن اراک گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده با شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که به ریاست استاندار مرکزی تشکیل شد مقرر شد کمک‌های مردمی برای سیل زدگان استان خوزستان به وسیله راه آهن اراک جمع آوری و ارسال شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه‌آهن محمدرضا قربانی افزود: به همین منظور اداره‌کل راه‌آهن اراک تعداد ۷ دستگاه واگن باری را برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی آماده کرده  و به زودی  به مناطق سیل‌زده خوزستان ارسال می شوند.

وی اضافه کرد: اگر لازم باشد این آمادگی وجود دارد که تعداد واگن‌ها افزایش یابد و براساس هماهنگی‌های انجام شده یک سالن مسافری هم به انتهای قطار اضافه شود که اگر نیروهای امدادی قصد اعزام داشتند بتوانیم آن‌ها را هم منتقل کنیم.

قدردانی امام جمعه اراک از راه‌آهن

آیت‌الله دری امام جمعه اراک در مصاحبه‌ای از تلاش تمامی کسانی‌که در امر کمک‌رسانی به هموطنان آسیب‌دیده از سیل خسارت دیده‌اند از مسئولان استان خصوصا راه‌آهن اراک که امکان ارسال مقدار قابل ملاحظه‌ای از کمک‌های مردمی که مورد نیاز اولیه مردم سیل‌زده است را فراهم آورده است قدردانی کرد.

استاندار مرکزی نیز در بازدید از ارسال کمک‌های مردمی از طریق راه‌آهن اراک اعلام کرد این اولین محموله ارسالی است و ما تا زمانی‌که نیاز در منطقه سیل‌زده باشد محموله‌های دیگری از کمک‌های مردمی را از طریق راه‌آهن ارسال خواهیم کرد و تا وضعیت مناسب در منطقه سیل‌زده حاکم شود در کنار مردم خوب و هم‌وطنان سیل‌زده هستیم.

حمید غیاثی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی هم در حاشیه جمع‌آوری و انتقال کمک‌های مردمی به داخل واگن‌های باری گفت: بعد از سیل چند روز گذشته، در برخی استان‌ها، استان مرکزی به عنوان استان معین در یاری رساندن به سیل‌زدگان انتخاب شد و قرار شد ۱۲ شهرستان استان مرکزی اقلام غذایی، بهداشتی، لباس و پوشاک را جمع‌آوری کنند و اقلام جمع‌آوری شده از طریق راه‌آهن اراک به خوزستان ارسال شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.