| کد خبر: 185440 |

◄ اعزام و پذیرش 900هزار مسافر نوروزی در فرودگاه مهرآباد

مدیرکل فرودگاه مهرآباد از اعزام و پذیرش نزدیک به 900 هزار مسافر نوروزی در نوروز 98 طی روزهای 25 اسفند 97 تا 16 فروردین 98 خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه مهرآباد از اعزام و پذیرش نزدیک به 900 هزار مسافر نوروزی در نوروز 98 طی روزهای 25 اسفند 97 تا 16 فروردین 98 خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه مهرآباد، میرسعید صفی‎نیا گفت: در این مدت 7147 سورتی پرواز در فرودگاه مهرآباد نشست و برخاست کرد که از میان آن پروازهای ورودی 3576 هزار و پروازهای خروجی 3571 هزار فروند بودند.

وی افزود: با انجام این تعداد پرواز در نوروز، نزدیک به 900 هزار مسافر اعزام و پذیرش شدند که 432696 مسافر ورودی و 432091 مسافر خروجی بودند که با احتساب پروازهای غیر برنامه‎ای و VIP شرایط خاص نوروز امسال، تعداد مسافران به یک میلیون مسافر نزدیک شد.

صفی‎نیا با بیان اینکه شرایط جوی حاکم بر ایران و نیاز ضروری به امدادرسانی به مناطق سیل‎زده، تلاش کارکنان فرودگاه مهرآباد را به عنوان فرودگاه پایتخت در روزهای نوروز چند برابر کرد، گفت: در فرودگاه مهرآباد علاوه بر هدایت و خدمت‎رسانی پروازهای نوروزی، بیش از  30 پرواز غیر برنامه‎ای و VIP نیز برای کمک به مناطق سیل‎زده و به شهرهای خرم‎آباد و ایلام و اهواز و گرگان و دزفول و رشت انجام شد که البته پروازهایی که از طریق پاویون دولت و جمهوری انجام شد و آمار بالگردهای امدادی نیز در این آمار ذکر نشده است.

وی گفت: مهرآباد در این شرایط نامساعد جوی به هواپیماهایی که امکان نشستن در فرودگاه‎های سیل‎زده نداشتند، نیز خدمت‎رسانی کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.