| کد خبر: 185438 |

با تلاش شبانه‌روزی راهداران صورت گرفت:

◄ بازگشایی 620 راه روستایی در استان لرستان

از جمله اقدامات انجام شده از سوی راهداران، با توجه به اولویت بازگشایی راه‌های تخریب شده دراثرسیل، ریزش برداری و ایجاد راه‌ها و پل‌های اضطراری است.

تین نیوز

راه روستایی آسیب‌دیده در اثر وقوع سیل از تعداد 840 روستای محصور در استان لرستان، با تلاش شبانه‌روزی 600 نفر نیروی راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان و 17 استان معین بازگشایی شد، این در حالی است که راه روستایی 220 روستا نیز در حال بازگشایی است.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، محمد رودباری مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات این سازمان با بیان این خبر افزود: از جمله اقدامات انجام شده از سوی راهداران، با توجه به اولویت بازگشایی راه‌های تخریب شده دراثرسیل، ریزش‌برداری و ایجاد راه‌ها و پل‌های اضطراری است.

وی با اشاره به نصب 209 لوله و باکس بتنی در این استان خاطر نشان کرد: درحال حاضر تعداد 429 دستگاه ماشین‌آلات راهداری سبک و سنگین در خدمات رسانی حوزه راهداری و برقراری ارتباط جاده‌های بین شهرها و روستاهای استان فعال هستند که از این تعداد 249 دستگاه از سوی استان‌های معین اعزام شد.

رودباری در خصوص فرایند امدادرسانی در حوزه راهداری به استان لرستان تصریح کرد: 11 شهرستان در استان لرستان وجود دارد که بر اساس برنامه تعیین شده مقرر شد، 17 استان کشور به‌عنوان معین در شهرستان‌های این استان مستقر شوند که این امر در قالب استقرار سرپرستی استان معین و هم‌چنین استقرار ماشین آلات راهداری انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.