| کد خبر: 185401 |

◄ نصب 14 دوربین ثبت سرعت در محورهای مواصلاتی اردبیل

14 دوربین ثبت سرعت در محورهای مواصلاتی استان اردبیل نصب می شود.

تین نیوز

 

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، گفت: احداث 14 دوربین ثبت سرعت پیشرفت فیزیکی مطلوبی داشته و در برخی محورها در مرحله پایانی است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، علی رحمتی با اشاره به دایر بودن 24 دوربین ثبت سرعت در محورهای مواصلاتی افزود: دوربین های ثبت سرعت می تواند در رعایت فاصله طولی و سرعت خودروها و در نتیجه ایمنی جاده ها با کاهش تصادفات موثر باشد.

رحمتی با بیان اینکه جریمه ناشی از عدم رعایت سرعت به درب منزل رانندگان ارسال می شود، افزود: در تلاش هستیم مدیریت این روند از سوی خود استان انجام شود.

 عضو شورای ترافیک استان متذکر شد: استان اردبیل وضعیت مطلوبی در هوشمند سازی محورهای مواصلاتی دارد و اولین استانی است که توانسته استدیو خبری در مرکز مدیریت راه های استان دایر کند.

عضو شورای اداری استان با اشاره به پایش محورهای مواصلاتی با 38 دوربین نظارت تصویری تاکید کرد: دوربین های نظارت تصویری می تواند در کاهش انسداد جاده ها، مدیریت گره های ترافیکی و بررسی تصادفات کمک حال ما باشد.

 دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان افزود: علاوه بر این 64 سامانه تردد شمار نیز در محورهای مواصلاتی استان فعال است که با ثبت تردد ها به ویژه در فصول خاص سال می تواند در سنجش تردد ورودی و خروجی استان موثر باشد.

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اظهار کرد: در محور اردبیل- آستارا سیستم توزین در حرکت نیز نصب شده و نصب یک مورد دیگر در دستور کار قرار گرفته است. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.