| کد خبر: 185389 |

در نخستین ساعات روز سه‌شنبه در محل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خوزستان صورت گرفت:

◄ نشست ویژه‌ای به منظور بررسی و مقابله با سیل استان خوزستان

در این نشست همچنین مقرر شد 30 دستگاه ماشین‌آلات بخش خصوصی جهت کمک‌رسانی و تسهیل و تسریع در اقدامات مربوط به حوزه راهداری و راهسازی محورهای مواصلاتی استان خوزستان اعزام شود .

تین نیوز
نشست ویژه‌ای به منظور بررسی، برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری جهت اقدام مناسب در مقابله با سیل استان خوزستان در نخستین ساعات روز سه‌شنبه در محل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خوزستان برگزار شد.
 
به گزارش روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌‌ای در این نشست که با حضور عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و خیرا... خادمی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل و نماینده ویژه وزیر در مقابله با سیل استان خوزستان برگزار شد، مقرر شد تا 50 دستگاه ماشین‌آلات راهداری از ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌های هرمزگان، بوشهر، تهران، یزد، لارستان، کهگیلویه و بویراحمد و فارس به استان خوزستان اعزام شود.
 
این گزارش حاکی است در این نشست همچنین مقرر شد 30 دستگاه ماشین‌آلات بخش خصوصی جهت کمک‌رسانی و تسهیل و تسریع در اقدامات مربوط به حوزه راهداری و راهسازی محورهای مواصلاتی استان خوزستان اعزام شود.
 
براساس این گزارش با دستور وزیر راه و شهرسازی خیراله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر راه و شهرسازی در استان خوزستان در این استان حاضر شد تا هماهنگی‌های لازم بین بخش‌های مختلف وزارت راه و شهرسازی در این استان انجام و امور مربوطه تسهیل شود و اقدامات مربوط به بازگشایی محورهای مواصلاتی استان خوزستان با سرعت بیشتری انجام شود.
 
این گزارش حاکی است عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نیز که طی روزهای گذشته در استان‌ سیل‌زده لرستان حضور داشت، به منظور نظارت، برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری بهینه و انجام هماهنگی‌های لازم در استان خوزستان حضور دارد و در شهرهای مختلف استان خوزستان عملیات بازگشایی محورها را از نزدیک مدیریت می‌کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.